;
coinex

شیائومی می ۵ ، به عنوان محبوب ترین گوشی هوشمند در چین معرفی شده است

شیائومی می ۵ ، محبوب ترین گوشی هوشمند در چین معرفی شده است

نظرسنجی های اخیری که در چین انجام شده نشان می دهد که در حال حاضر شیائومی می ۵ در این کشور به عنوان محبوب ترین گوشی هوشمند شناخته شده است. این گوشی هر آنچه که از یک گوشی پرچمدار ۲۰۱۶ انتظار  می رود را ارائه می دهد. شیائومی می ۵ که از تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، اسکنر اثر انگشت و دوربین عقب با تثبیت کننده ی تصویر نوری (OIS) به نمایش می گذارد.

دومین گوشی هوشمند محبوب این لیست به نام شیائومی ردمی نوت ۳ (Xiaomi Redmi Note 3) را هم شیائومی در چین تولید کرده است. فبلت ۶.۴ اینچی شیائومی می مکس (Xiaomi Mi Max) هم در لیست ۱۰ گوشی محبوب قرار گرفته است. اکثر گوشی هایی که در این لیست هستند توسط برندهای شناخته شده ی این کشور تولید شده اند اما احتمالا برخی از این برندها برای مشتریان ایالات متحده ناشناخته باشند. احتمالا اگر مطالب این سایت را دنبال کرده باشید با برندهای میزو و اپو آشنایی دارید این دو برند هم در این لیست حضور داشته اند. یکی از نام هایی که برای امریکایی ها به صورت گسترده ای شناخته شده است، برند سامسونگ است و گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ اج هم در این نظرسنجی جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.

توجه داشته باشید که در این لیست، ۱۰ گوشی که در حال حاضر در کشور چین از سوی مصرف کنندگان مورد استفاده قرار گرفته و محبوب واقع شده اند ذکر شده اند این احتمال می رود که در چند هفته ی آینده این اسامی تغییر کند. جای تعجب نیست که در نظرسنجی های آینده گوشی وان پلاس ۳ هم در این لیست حضور داشته باشد. چین بزرگترین بازار تولید کننده ی گوشی هوشمند در جهان است و همچنین بزرگترین اپراتور دنیا (China Mobile) هم در این کشور قرار دارد.

شیائومی می ۵ ، محبوب ترین گوشی هوشمند در چین معرفی شده است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر