;
coinex

جستجوی بانمک مادربزرگی در گوگل خبرساز شد

جستجوی بانمک مادربزرگ در اینترنت خبرساز شد

به تازگی پست توییتری جالبی مربوط به جستجوی بانمک مادربزرگی در گوگل، بازدید بالایی از سوی کاربران توییتر دریافت کرده است. نوه ای متوجه شد که مادر بزرگ 86 ساله اش هنگام جستجوی گوگل به صورت کاملا مودبانه از او تشکر می کند و همچنین با عبارت هایی مثل”please” از گوگل خواهش می کند که نتایج جستجوی مورد نظرش را به او نشان دهد.

بن جان نوه ی مِی اشوُرث، لپ تاپ این بانوی مسن 86 ساله را بررسی کرده و متوجه شده است که مادربزرگش سعی می کند که با گوگل محترمانه برخورد کند. با توجه به عکسی که جان از صفحه ی لپ تاپ مادربزرگ خود منتشر کرده است، می توان دید که او درخواست ترجمه ی اعداد رومی را بین دو عبارت “لطفا” (please) و “متشکرم” (thank you) قرار داده است. بد نیست بدانید که تاکنون این توییت جالب 11000 بار ریتوییت شده است.

زمانی که جان دلیل این مدل جالب جستجو را از مادربزرگش پرسید، دریافت که از قرار معلوم اشورث فکر می کند اگر با احترام با گوگل رفتار کند، نتیجه ی جستجو را سریع تر و بهتر نشان می دهد. او فکر می کند که یک شخص فیزیکی در دفتر مرکزی گوگل نشسته است و نتایج جستجو را برای کاربر نمایان می کند.

از قرار معلوم تلوزیون بریتانیا در اطلاعات نشان داده شده در مورد سال ساخت یک برنامه، از اعداد رومی استفاده کرده و اشورث آنها را دیده بود، از این رو می خواست ترجمه ی این اعداد را به صورت اعداد امروزی بداند. همانطور که در تصویر می بینید در موتور جستجوی گوگل جمله ی مودبانه ی زیر را تایپ کرده است:

“لطفا ترجمه عدد رومی MCMXCVIII را نشان بده، متشکرم” (please translation of the Roman numerals MCMXCVIII thank you).

اکانت رسمی گوگل انگلستان در توییتر در جواب به کوئری بانمک مادربزرگ بن، در یک توییت گفت: “در بین میلیاردها جستجویی که انجام می شود، جستجوی شما لبخندی به لب های ما نشاند… اوه، و جواب شما 1998 است، از شما متشکریم.”

اکانت رسمی گوگل انگلستان در توییتر در جواب به کوئری بانمک مادربزرگ بن، در یک توییت گفت: "در بین میلیاردها جستجویی که انجام می شود، جستجوی شما لبخندی به لب های ما نشاند... اوه، و جواب شما 1998 است، از شما متشکریم."

.

اکانت رسمی گوگل در توییتر که بیش از 15 میلیون فالوئر دارد نیز در رابطه با این موضوع توییتی انجام داد و گفت: “مادربزرگ عزیز، نیازی به تشکر نیست… با احترام، گوگل”

اکانت رسمی گوگل در توییتر که بیش از 15 میلیون فالوئر دارد نیز در رابطه با این موضوع توییتی انجام داد و گفت: "مادربزرگ عزیز، نیازی به تشکر نیست... با احترام، گوگل"

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theguardian


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر