;
coinex

انتشار اطلاعاتی در مورد تبلت جدید لنوو با صفحه نمایش 8 اینچی

انتشار اطلاعاتی در مورد تبلت جدید لنوو با صفحه نمایش 8 اینچی

بازار جهانی تبلت ها در سال های گذشته با رکود نسبی مواجه شده است. از همین رو تبلت های جدیدی که تولید می شوند برای دستیابی به فروش موفق باید یک شاخصه و ویژگی منحصر به فرد و متمایز داشته باشند. اما در بازار تبلت ها در حال حاضر رقابت اصلی تبلت های سطح بالا میان آیپد مینی اپل و گلکسی تب اس 2 سامسونگ در جریان است و دیگر تولیدکنندگان عمدتاً برای تصاحب بازار تبلت های میان رده و پایین رده محصولات خود را روانه بازار می کنند.

شرکت لنوو نیز یکی از فعالان بازار تبلت ها است و به تازگی محصولی از این شرکت جهت اخذ مجوز های مورد نیاز در سازمان نظارتی چینی ها یعنی TENAA حضور یافت و به واسطه آن اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی دستگاه فاش شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده تبلت جدید لنوو صفحه نمایش 8 اینچی دارد. این تبلت دو نمونه و دارای شماره مدل های TB-8703N و TB-8703F خواهد بود که هر دو آنها از چیپ ست اسنپدراگون 625 و پردازنده 64 بیتی 8 هسته ای با قدرت پردازش 2 گیگاهرتز بهره می برند. این تبلت ها دارای رم 2 و 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی خواهند بود. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این دستگاه اندروید 6 مارشمالو خواهد بود و از دیگر مشخصات تبلت 8 اینچی لنوو می توان به باتری 4250 میلی آمپر ساعتی، ضخامت 8.7 میلی متری و وزن 334 گرمی اشاره کرد.

در قسمت جلو و پشت این تبلت دوربین هایی تعبیه شده است که در حال حاضر کیفیت شان مشخص نیست اما دوربین عقب این دستگاه دارای فلش ال ای دی بوده که آن را نسبت به تبلت های هم رده اش متمایز می کند. ضمناً گفته می شود یکی از این دو مدل از فناوری 4G LTE نیز پشتیبانی می کند.

زمان معرفی تبلت جدید لنوو هنوز مشخص نشده اما با توجه به حضور این دستگاه در TENAA پیش بینی می شود که در آینده نه چندان دور شاهد وقوع این اتفاق باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر