;
coinex

قسمت دهم از فصل ششم سریال گیم آف ترونز، 8.9 میلیون بازدید داشت

قسمت دهم از فصل ششم سریال گیم آف ترونز، 8.9 میلون بازدید داشت

روز دوشنبه، اپیزود پایانی فصل ششم سریال گیم آف ترونز(بازی تاج و تخت)، منتشر شد. اکنون زمان آن رسیده است که آمار و ارقام بازدید های این سریال و همچنین امتیازات این فصل را بررسی کرده و همچنین وارد حواشی و انتظار برای فصل هفتم سریال گیم آف ترونز شویم.

گزارش شده که قسمت دهم از فصل ششم سریال گیم آف ترونز، در طول 8 ساعت، 1 میلیون بار دانلود شده است. در حالی که این آمار بسیار بالاست ولی به نظر می رسد که در همان سطح و یا حتی کمتر از آمار  قسمت های پایانی برخی از فصول قبلی این سریال باشد. شاید این به این دلیل است که این بار بینندگان مایل بودند که به صورت قانونی، استریم این سریال را از HBO تماشا کنند.

آمار و ارقام نشان می دهد که قسمت دهم از فصل ششم سریال گیم آف ترونز، 8.9 میلیون بازدید داشته که می توان گفت رکورد بازدید را در فصول گذشته شکسته است. قسمت تکان دهنده ی پایانی فصل پنجL که با مرگ جان اسنو همراه بود، 8.1 میلیون بازدید داشت، حال اینکه قسمت آخر در فصل ششم به 8.9 میلیون بازدید جهش یافته، واقعا قابل ملاحظه است.

البته انتظار داریم که این رقم بالاتر رود، زیرا بسیاری از بینندگان این سریال، منتظر می ماند تا اپیزود ها تکمیل شوند، سپس کل فصل را یکجا تماشا می کنند. در هر صورت این قسمت رکورد تمام فصل های قبلی را شکسته است و پر ببینده ترین قسمت در تاریخ این سریال، محسوب می شود. همچنین گفتنی است که قسمت دهم از فصل ششم سریال گیم آف ترونز، امتیاز 10/10 را به خود اختصاص داده است.

یک سال انتظار برای دوباره زنده دیدن قهرمانمان، جان اسنو، به سر رسید و اکنون بار دیگر وارد انتظار یکساله می شویم تا  فصل بعدی این سریال منتشر شود.

قسمت دهم از فصل ششم سریال گیم آف ترونز،.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر