;
coinex

ثبت نام خرید 1 میلیون گوشی نوبیا زد 11 تنها در یک روز

تنها در عرض یک روز که از پیش فروش آنلاین گوشی نوبیا زد 11 می گذرد، بیش از 1 میلیون نفر آن برای پیش خرید آن ثبت نام کرده اند.

تنها در عرض یک روز که از پیش فروش آنلاین گوشی نوبیا زد 11 می گذرد، بیش از 1 میلیون نفر آن برای پیش خرید آن ثبت نام کرده اند.

کمپانی ZTE سه روز پیش (8 تیر) از گوشی نوبیا زد 11 رونمایی کرد؛ امکان پیش خرید این گوشی تنها بعد از مدت زمان کوتاهی فعال شد. با وجود این فاصله ی زمانی کوتاه و به گزارش این کمپانی چینی، بیش از یک میلیون نفر، طی اولین مرحله ی فروش برای پیش خرید این دستگاه ثبت نام کرده اند. در حقیقت، یک میلیون پیش فروش در عرض کمتر از 24 ساعت انجام شده است.

این رقم بدون شک تحسین برانگیز است، البته در نظر داشته باشید که این تنها تعداد افرادی را نشان می دهد که برای خرید ثبت نام کرده اند؛ این بدان معناست که پیش خرید انجام نشده و هنوز مبلغی پرداخت و یا دریافت نشده است.

ثبت نام برای پیش خرید آنلاین گوشی نوبیا زد 11 تا 5 جولای امکان پذیر است. مرحله ی فروش از 6 جولای آغاز خواهد شد. خرید این محصول از طریق وبسایت فروشگاه این شرکت و برخی از فروشگاه ها ازجمله Tmall، JD و suning امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که پیش فروش بین المللی این دستگاه نیز آغاز شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر