;
coinex

پیش فروش بین المللی گوشی نوبیا زد 11 آغاز شد

پیش فروش بین المللی گوشی نوبیا زد 11 آغاز شد

پیش فروش بین المللی گوشی نوبیا زد 11 کمپانی ZTE هم اکنون در سرتاسر جهان آغاز شده و علاقه مندان می توانند از OppoMart آن را به صورت آنلاین پیش خرید کنند.

گوشی ZTE Nubia Z11 چند هفته ای است که با درز تصاویر گوناگون، نگاه های بیشماری را به خود جلب کرد و تنها همین 2 روز پیش بود که اخبار مربوط به معرفی رسمی اش از جانب کمپانی ZTE را نیز شنیدیم.

حال با گذشت تنها 2 روز از تاریخ معرفی نوبیا زد 11، اخباری مبنی بر پیش فروش بین المللی این گوشی نیز شنیده می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به خرده فروشی آنلاین OppoMart، این گوشی را پیش از عرضه رسمی اش به بازار خریداری نمایند.

این گوشی در دو نسخه 4 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 6 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه داخلی برای پیش خرید در دسترس است. نسخه اول (4 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه داخلی) در رنگ های نقره ای، طلایی و خاکستری در دسترس بوده و تنها رنگ بندی موجود برای نسخه دوم، طلایی است.

اگر بخواهیم به قیمت آن ها نیز نگاهی بیاندازیم، نسخه 4 گیگابایت رم برچسب قیمتیِ 499 دلاری و نسخه 6 گیگابایت رم نیز برچسب قیمتیِ 699 دلاری را به دوش می کشند. شایان ذکر است که این دو نسخه در کشور مبدا (چین) به ترتیب با قیمت های 375 و 525 دلار عرضه می شوند.

آیا شما هم از جمله علاقه مندانِ گوشی نوبیا زد 11 کمپانی ZTE هستید؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر