;
coinex

مشخصات گوشی HTC نکسوس ام 1 فاش شد

برخی از ویژگی های گوشی HTC نکسوس ام 1 منتشر شد.

برخی از ویژگی های گوشی HTC نکسوس ام 1 منتشر شد.

از اوایل امسال، شایعات منتشر شده از تولید گوشی نکسوس 2016 توسط کمپانی HTC خبر می دادند. یکی از نام های احتمالی برای این دستگاه، مارلین (Marlin) بوده و دیگری، Sailfish نام دارد. ماه گذشته اطلاعاتی درباره ی مدل sailfish منتشر شد؛ اما امروز اطلاعات منتشر شده پیرامون گوشی HTC نکسوس ام 1 (مارلین) هستند.

گوشی HTC نکسوس ام 1 از نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن 1440 * 2560 برخوردار خواهد بود. از ویژگی های سخت افزاری دستگاه باید به تراشه ی اسنپ دراگون 821 همراه با پردازنده ی چهار هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 اشاره کرد. یک رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه ی داخلی 32/128 گیگابایتی نیز در دستگاه قرار گرفته است. گوشی HTC نکسوس ام 1 به اسکنر اثر انگشت، دوربین اصلی 12 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز مجهز شده است. اسپیکر های گوشی، در قسمت پایینی و در دو طرف پورت یو اس بی نوع سی قرار گرفته اند. یک باتری 3450 میلی آمپر ساعتی نیز گوشی را همیشه روشن نگه می دارد.

کمپانی HTC، تولید اولین گوشی نکسوس را در سال 2010 به عهده داشته است؛ این گوشی با نام نکسوس وان رونمایی شد. علاوه بر این، تبلت نکسوس 9 نیز توسط این کمپانی ساخه شده است. پرچمدار اچ تی سی 10 را می توان به جرات بهترین گوشی این کمپانی در سه سال اخیر دانست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر