;
coinex

مشخصات گوشی جدید سونی در بنچمارک GFXBench فاش شد

مشخصات گوشی جدید سونی در بنچمارک GFXBench فاش شد

سونی در ابتدای سال جاری گوشی پرچمدار خود را معرفی کرد و نام پرچمداران خود را از Z به X تغییر داد. سونی پس از این تغییر نام، گوشی های اکسپریا X، اکسپریا X پرفورمنس و اکسپریا XA را با قیمت های متفاوت عرضه کرد. حالا نیز به نظر می رسد که شرکت سونی پرچمدار دیگری را برای نیمه دوم سال 2016 در نظر گرفته است. این شرکت معمولاً در هر سال دو پرچمدار عرضه می کند؛ هر چند که این روند با انتقاداتی نیز مواجه شده است چرا که فاصله زمانی بین رونمایی و عرضه دستگاه بسیار زیاد است. حالا اگر نتایج بنچمارک GFXBench درست باشد سونی از پرچمدار دیگری به زودی رونمایی خواهد کرد.

گوشی جدید سونی دارای شماره مدل F8331 بوده و با توجه با اطلاعات منتشر شده از سوی GFXBench نسخه اندورید 6.0.1 مارشمالو را به عنوان سیستم عامل پیش فرض به اجرا در می آورد. گوشی جدید سونی دارای صفحه نمایش 5.1 اینچی بوده و به نظر می رسد که سونی بر خلاف شرکت های بزرگ، به جای رزولوشن کواد اچ دی، با استفاده از پنل ها با رزولوشن فول اچ در تاکید دارد.

هر چند که شرکت کوالکام به تازگی از چیپ ست اسنپدراگون 821 خود رونمایی کرد اما به نظر می رسد که قدرت پردازشی گوشی جدید سونی توسط همان اسنپدراگون 820 تامین خواهد شد. رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می دهند. دوربین اصلی این دستگاه 21 مگاپیکسلی بوده و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 12 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است.

در حالی که بیشتر گوشی های پرچمدار دارای 4 گیگابایت حافظه رم پردازشی و رزولوشن تصویر کواد اچ دی هستند، گوشی با 3 گیگابایت رم و رزولوشن فول اچ دی را به سختی می توان یک پرچمدار واقعی نامید.

کنفرانس IFA به زودی و در هفته اول سپتامبر در برلین آغاز خواهد شد. احتمالاً سونی قصد دارد تا پرچمدار جدید خود را در این نمایشگاه و طی برگزاری کنفرانس خبری رونمایی کند. هر چند این موضوع هنوز توسط سونی به صورت رسمی تایید نشده است و با توجه به زمان نسبتاً زیاد باقی مانده تا برگزاری این نمایشگاه هنوز بسیاری از شرکت ها برنامه های خود را برای آن اعلام نکرده اند.

سونی به تازگی سری گوشی های اکسپریا ایکس خود را در دسترس عموم قرار داده و حالا قصد دارد بلافاصله پرچمدار جدید خود را نیز معرفی کند. این کاری است که سونی همیشه انجام می دهد و چندان تعجب برانگیز نیست. اما نکته تعجب برانگیز این است که سونی با این گوشی هوشمند چگونه امیدوار است تا با گوشی هایی همچون گلکسی نوت 7، وان پلاس 3 و سری گوشی های نکسوس که در پاییز عرضه می شوند به رقابت بپردازد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر