;
coinex

تبلت ZenPad 3S 10 ایسوس با 4 گیگابایت رم معرفی شد

بازار تبلت ها طی سال های گذشته روند نزولی در پیش گرفته و در واقع تمایل کاربران به خرید تبلت ها بسیار کم شده است. اما این موضوع باعث نشده تا شرکت های بزرگ تولید کننده، از تولید تبلت های جدید دست بکشند. برای مثال ایسوس یکی از شرکت هایی است که امروز محصول جدیدی را در تایوان معرفی کرد؛ تبلت جدید ایسوس ZebnPad 3S 10 نام دارد. در مورد این تبلت که انتظار می رفت در ماه جاری معرفی شود اطلاعات زیادی فاش شده بود که بر اساس آن گفته می شد این محصول به چیپ ست اسنپدراگون 821 مجهز است.

تبلت ZenPad 3S 10 که شماره مدل Z500M دارد به صفحه نمایش 9.7 اینچی مجهز بوده و رزولوشن 2048 در 1536 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست MT8176 مدیاتک و پزدانده 6 هسته ای تامین می شود. پردازش های گرافیکی این تبلت توسط PowerVR GX6250 صورت می گیرد. دوربین اصلی این دستگاه 8 مگاپیکسلی بوده و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی آن تعبیه شده است. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل توسعه تا سقف 128 گیگابایت ساختار حافظه ZenPad 3S 10 را تشکیل می دهند. این تبلت همچنین به سنسور اثر انگشت نیز مجهز است. از دیگر ویژگی های تبلت جدید ایسوس می توان به پورت USB-C، باتری 5900 میلی آمپر ساعتی به همراه فناوری شارژ سریع نسخه 3.0 و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو اشاره کرد. با توجه به مشخصات ذکر شده بدون شک این تبلت را باید جزو محصولات سطح بالا رده بندی کرد.

ایسوس اعلام کرد کاربران تایوانی از ماه آگوست می توانند این محصول را خریداری کنند. نسخه وای فای آن 342 دلار قیمت دارد. چنین قیمتی برای تبلتی با مشخصات ذکر شده بسیار مطلوب به نظر می رسد. هنوز مشخص نیست که ایسوس قصد عرضه این محصول در دیگر بازار های جهانی را داشته باشد یا خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر