;
coinex

گوگل از کاربران نکسوس 7 (2013) درخواست کرد تا نوتیفیکیشن به زبان اسپانیایی را نادیده بگیرند

گوگل از کاربران نکسوس 7 (2013) درخواست کرد تا نوتیفیکیشن به زبان اسپانیایی را نادیده بگیرند

برخی از کابران گوشی نکسوس 7 (2013) امروز نوتیفیکیشنی به زبان اسپانیایی دریافت کردند، در حالی که زبان پیش فرض تبلت آن ها انگلیسی است. این پیام، خبر از یک آپدیت جدید به حجم 12.1 مگابایت برای تبلت دارد و ظاهراً شامل یک آپدیت امنیتی مربوط به ماه ژوئن است. اما این یک نوتیفیکیشن واضح نیست و گوگل توصیه می کند که کاربران از بروزرسانی گوشی خود امتناع کنند.

طبق اعلام گوگل، تعداد زیادی از کاربران نکسوس 7 (2013) نوتیفیکیشنی به زبان اسپانیایی دریافت کرده اند. در این گزارش اعلام شده است که عده ای از کاربران اقدام بروزرسانی دستگاه هایشان کرده اند که در جریان بروزرسانی، بارگذاری فایل متوقف شده است.

حالا که گوگل از این قضیه مطلع شده، مطمئن هستیم که این شرکت با ارسال آپدیتی سعی در حل مشکل به جود آمده خواهد کرد. بنابراین اگر شما نیز نوتیفیکیشنی به زبان اسپانیایی بر روی نکسوس 7 خود مشاهده کردید به هیچ عنوان گزینه Restart and Install را لمس نکنید؛ چرا که این کار هیچ مزیتی برای دستگاه شما نخواهد داشت. بهتر است صبر کنید تا گوگل آپدیت خود را در قالب نوتیفیکیشنی به زبان انگلیسی منتشر کند. این آپدیت دارای یک چراغ سبز برای نصب است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر