;
coinex

احتمالاً در نمایشگاه IFA شاهد معرفی یک گوشی جدید از سونی خواهیم بود

احتمالاً در نمایشگاه IFA شاهد معرفی یک گوشی جدید از سونی خواهیم بود

اکسپریا ایکس آخرین محصول، از خط تولید گوشی های هوشمند شرکت سونی است که راهی بازار شده. ظاهراً سونی در نظر دارد تا محصولات جدیدی از خانواده اکسپریا زد عرضه کند، اما قصد دارد تا روی ویژگی های جدیدی تمرکز کند. همان گونه که شرکت موتورولا خط تولید گوشی های موتو ایکس خود را به موتو زد تبدیل کرد، سونی نیز با انجام اقدام مشابه می خواهد تولید اکسپریا زد خود را به ایکس تغییر دهد. سونی تا کنون گوشی های اکسپریا ایکس، اکسپریا XA، اکسپریا XA الترا و اکسپریا ایکس پرفورمنس را از سری گوشی های ایکس خود معرفی کرده و به نظر می رسد قرار است مدل دیگری از این گوشی به زودی معرفی شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، سونی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند بعدی خود است. جزئیات این گزارش هنوز فاش نشده است اما ظاهراً در نمایشگاه 2016 IFA سال جاری شاهد معرفی حداقل یک محصول جدید توسط سونی خواهیم بود. گفتنی است این نمایشگاه در هفته اول ماه سپتامبر برگزار خواهد شد.

گفته می شود گوشی جدید سونی دارای شماره مدل Sony F8331 بوده و این شماره مدل در پایگاه داده بنچمارک GFXBench به ثبت رسیده است. البته شایعه شده که شماره مدل F8332 نیز در این بنچمارک ثبت شده.

با توجه به شباهت دو شماره مدل ثبت شده به نظر می رسد که این دو گوشی از یک خانواده بوده و به اتفاق هم معرفی خواهند شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده بنچمارک GFXBench گوشی F8331 دارای صفحه نمایش 5.1 اینچی بوده و رزولوشن فول اچ دی را ارائه می دهد. 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی ساختار حافظه گوشی جدید سونی را تشکیل می دهد. از دیگر مشخصات آن می توان به چیپ ست اسنپدراگون 820، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو اشاره کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر