;
coinex

سونی برنامه Xperia Beta را متوقف کرد

سونی برنامه Xperia Beta را متوقف کرد

اوایل سال جاری، شرکت سامسونگ برنامه Xperia Beta را عرضه کرد. همان طور که از نام این برنامه مشخص است، به کاربران اجازه داده می شود تا نسخه های بتای آپدیت سیستم عامل اندروید را دریافت و آزمایش کنند. اما به نظر می رسد که سونی تصمیم گرفته تا عملکرد این برنامه را متوقف کند چرا که دیگر ارزشی برای منابع این شرکت ندارد.

سونی به تازگی اعلام کرده است که برنامه Xperia Beta به زودی متوقف می شود و از این پس هیچ گونه آپدیت بتای اندروید در کار نخواهد بود. خبر خوشحال کننده اینجاست که بازخورد هر نسخه ای که خوب باشد عرضه می شود . سونی تایید کرده است آپدیت جدید سیستم عامل برای گوشی های Z2 و Z3 در هفته های آینده خواهد آمد و هر کس که جزو برنامه بتا بوده است این آپدیت را به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که چرا سونی چنین تصمیمی اتخاذ کرده اما به نظر می رسد این تصمیم به بیانیه جدید سونی در مورد کاهش تمرکز این شرکت در هند، چین و آمریکا مربوط باشد. این موضوع چندان خوشایند نیست چرا که مطمئناً تمامی دارندگان گوشی های اکسپریا علاقه دارند از بروزرسانی های اندرویدی مطلع شوند و یا حتی در برنامه بتا عضو باشند. هنوز مشخص نیست که سونی بعد ها استفاده از Xperia Beta را مجدداً ادامه دهد یا خیر. اما به نظر می رسد که با عرضه اندروید 7 نوقا باید با این برنامه خداحافظی کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر