;
coinex

اپل محبوب ترین شرکت جهان شد

اپل با پشت سر گذاشتن گوگل، به عنوان محبوب ترین شرکت جهان در رتبه ی اول قرار گرفت.

اپل با پشت سر گذاشتن گوگل، به عنوان محبوب ترین شرکت جهان در رتبه ی اول قرار گرفت.

هر سال FutureBrand یک بررسی برای تعیین 100 شرکت برتر مورد علاقه در جهان ترتیب می دهد. دو سال گذشته، گوگل در صدر این لیست بود. اما امسال نتایج این رده بندی متفاوت است، اپل گوگل را پشت سر گذاشت و از لحاظ فنی محبوب ترین شرکت جهان شد. این در حالی است که نام گوگل را در بین چند کمپانی برتر نمی بینیم. البته این نتیجه به این خاطر نیست که مردم به صورت ناگهانی از گوگل متنفر شده اند، بلکه به خاطر این است که گوگل تحت نام آلفابت قرار گرفته است. آلفابت به اندازه ی گوگل شناخته شده نیست و اکنون در رده 21 ام قرار دارد.

اپل در مقام اول لیست محبوب ترین شرکت جهان قرار گرفته است، در حالی که سال گذشته در رده ی دوم و سال 2014 در رده چهارم بود. مایکروسافت نیز پس از سال 2014 امسال برای بار دیگر مقام دوم را کسب کرده است. همچنین سامسونگ در رده ی سوم قرار دارد در حالی که سال گذشته در رده پنجم و سال 2014 در رده هفتم بود.

شرکت های قابل توجه دیگر اعم از فیسبوک، آمازون، NTT DoCoMo، چاینا موبایل، کوالکوم، دویچه تلکوم ، واریزون و ودافون به ترتیب رتبه ی 6ام، 8ام، 52ام، 61 ام، 65 ام، 80 ام، 83 ام و 88 ام را به خود اختصاص داده اند.

این احتمال وجود دارد که گوگل تجت نام شرکت مادر خود، آلفابت، در این لیست پیش روی کند. مردم همیشه به گوگل توجه ویژه ای داشته اند. شاید آلفابت باید با FutureBrand لابی کند و طی مذاکرات پنهانی از او بخواهد که قوانین رتبه دهی را تغییر دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر