;
coinex

تصاویری از گوشی سونی اکسپریا XR در فضای اینترنت منتشر شد

اخیرا تصاویری منصوب به گوشی سونی اکسپریا XR در فضای مجازی رخ نشان داده است.

تنها بعد از مدت کوتاهی که از عرضه ی گوشی نه چندان خوب اکسپریا سری ایکس و گوشی پایین ره ی اکسپریا E5 می گذرد، به نظر می رسد که این کمپانی کار بر روی گوشی هوشمند دیگری را که در واقع ششمین گوشی این کمپانی در سال 2016 خواهد بود، آغاز کرده است.

گفته می شود که نام دستگاه آینده، سونی اکسپریا XR خواهد بود. این رندرها به لطف حساب توییتر @OnLeaks و توسط او در فضای اینترنت منتشر شده اند.

بنابر گزارشات اخیر، این گوشی در ابعاد 146.4 در 71.9 در 8.1 میلی متر ساخته خواهد شد؛ بدین ترتیب گوشی سونی اکسپریا XR از مدل های اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس پرفورمنس بزرگتر خواهد بود. این طور که به نظر می رسد این دستکاه از نمایشگر بزرگ 5 اینچی با کیفیت 1080p برخوردار خواهد شد. اطلاعات دقیقی درباره ی قابلیت های این گوشی منتشر نشده، با اینحال این احتمال وجود دارد که ویژگی هایی همچون پورت یو اس بی نوع سی در قسمت پایینی، دوربین سلفی و دوربین اصلی مجهز به فلاش LED در این دستگاه تعبیه شده باشد. شایعات قبلی مدعی بودند که هر دو دوربین اصلی و سلفی این دستگاه توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 4K را دارند؛ در حال حاضر هیچ دستگاه دیگری این قابلیت را ارائه نمی دهد.

از نقطه نظر طراحی دستگاه باید گفت که گوشی سونی اکسپریا XR از طراحی معمول سری ایکس برخوردار نیست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر