;
coinex

کسب درآمد 200 میلیون دلاری از بازی پوکمون گو تنها بعد از یک ماه

بازی پوکمون گو تنها بعد از یک ماه که از انتشار آن می گذرد، توانست درآمد 200 میلیون دلاری را برای شرکت های توسعه دهنده ی آن به همراه داشته باشد.

به گزارش شرکت تحلیلگر Sensor Tower، بازی واقعیت افزوده ی پوکمون گو در حال پارو کردن پول است. با وجود اینکه تنها یک ماه از انتشار برق آسای این بازی می گذرد، درآمدی بیش از 200 میلیون دلار را به دست آورده است. به بیان دیگر، در آمد 200 میلیون دلاری بازی پوکمون گو ، 2 برابر از میزان درآمد بازی Clash Royale بیشتر است؛ این بازی همچنین رکورد درآمدی بازی کندی کراش در یه ماهه ی اول انتشار آن را نیز شکسته است.

این میزان درآمد از خریدهای اپلیکیشن های بازی Pokemon Go فراهم شده است؛ در این میان Poke Balls نیز برای فروش ارائه می شوند، این ابزار برای گرفتن پوکمون ها استفاده می شود. بازیکنان پوکمون همچنین برای خرید آیتم هایی که پوکمون ها را به خود جذب می کند نیز هزینه می کنند که از میان آنها می توان به Lures و Incense اشاره کرد.

با گسترش بازی پوکمون گو در کشورهای دیگر، حجم درآمد نیز افزایش یافته است. اما راه اندازی آن در اوسط ماه گذشته در ژاپن بود که حجم گرایش را به طور چشمگیری افزایش داد. سایر کشورها نیز همچنان به جهان بازی پوکمون گو اضافه می شوند؛ 15 کشور آسیایی نیز در هفته ی گذشته به این لیست اضافه شدند. کشور های بزرگ دیگری از جمله چین، کره و هند نیز هنوز به انتظار نشسته اند تا کمپانی نیانتیک نام آنها را در لیست کشورهای پشتیبان بازی قرار دهد. اینطور که به نظر می رسد، بازی پوکمون گو تا مدت های زیادی همچنان به شکستن رکوردها ادامه خواهد داد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر