;
coinex

به روز رسانی پوکمن گو با قابلیت هشدار حین رانندگی

به روز رسانی پوکمن گو به روز رسانی پوکمن گو با قابلیت نشان دادان دیالوگ هشدار حین رانندگی و رفع مشکلات نسخه ی قبلی منتشر شد.

حس رقابتی که در بازی پوکمن گو برای دست یابی به لول بالاتر برای کارکترها، وجود دارد، باعث ایجاد سوانح زیادی از جمله تصادف با خودرو شده است. در گزراشات بسیاری آمده که افرادی که در حال رانندگی، به این بازی مشغول بوده اند، دچار حادثه شده اند.

مسلما نیانتیک نمی توانست این موضوع را پیش بینی کند. پیش از انتشار این بازی مشخص نبود که محبوبیت بازی پوکمن گو به جایی می رسد که منجر به پیش آمدن چنین سوانحی می شود. اما اکنون این شرکت گامهایی برای حل این مسئله برداشته است. نیانتیک اعلام کرده که در آخرین به روز رسانی پوکمن گو ، ویژگی های جدیدی معرفی می کند که یکی از آنها هشدار در حین رانندگی است.

دیالوگی برای یادآوری به بازیکنان برای اینکه نباید حین رانندگی بازی کنند، به خصوص اینکه زمانی که از یک سرعت خاصی بالاتر می رانند، بازی را کنار بگذارند، به این بازی اضافه شده است. همچنین بهبود های مانند افزایش دقت پرتاب curveball، رفع برخی از باگ ها، دستاوردهای حین بازی و امکان تغییر نام مستعار نیز در به روز رسانی پوکمن گو اعمال شده است. البته تغییر نام مستعار تنها یکبار امکان پذیر است.

نیانتیک همچنین اعلام کرد که یک ویژگی جدید برای کمک به بازیکنان برای یافتن پوکمن نزدیک، در حال تست است. در واقع در ویژگی ‘Nearby Pokémon تغییر و تحولی اعمال شده که در حال تست در اپلیکیشن برخی از کاربران است. در طول این مدت ممکن است تغییراتی در رابط کاربری ‘Nearby Pokémon ببینید.

به روز رسانی پوکمن گو را دریافت کنید و از ویژگی های جدید آن لذت ببرید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: به روز رسانی پوکمن گو


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر