;
coinex

کفش مخصوص بازی پوکمن گو از راه رسید

کفش مخصوص بازی پوکمن گو از راه رسیدکفش مخصوص بازی پوکمن گو به گونه ای طراحی شده است که زمانی که پوکمن در نزدیکی بازی کن است، هشدار می دهد.

چند میلیون کابر به صورت روزانه درگیر بازی پوکمن گو هستند، از این رو؛ ابزارهای زیادی برای تسریع در پیدا کردن پوکمن ارائه شده است. به طور مثال برنامه های نقشه برداری یکی از ابزارهایی است که در دسترس کاربران است ولی شاید این ابزارها عواقب منفی به دنبال داشته باشند زیرا هیچ کدام از آنها به صورت رسمی از سوی کمپانی پشتیبانی نمی شوند. پوکمن گو پلاس یک ابزار رسمی است که هنگامی که کاربر به پوکمن نزدیک می شود، هشدار می دهد. البته این ابزار برای پیدا کردن پوکمن هایی که دسترسی به آنها مشکل است، کمکی نخواهد کرد.

Vixole Matrix یک جفت کفش هوشمند است که به صورت بی سیم به دستگاه موبایل کاربر وصل شده و باو وجود آن دیگر لازن نیست فرد برای یافتن پوکمن گوشی هوشمندش را از جیب خود بیرون آورد.

کفش مخصوص بازی پوکمن گو، 9 صدا و حرکت، توسط سنسورهای بکار رفته در خود ارائه می دهد. همچنین یک موتور ارتعاشی دارد که هشدار خواهد داد. البته این کفش های هوشمند در هر صورت به دستکاه شما متصل می شوند و هنگام نوتیفیکیشن ها هشدار می دهند از این رو کسانی که پوکمن گو نیز بازی نمی کنند، می توانند از کفش مخصوص بازی پوکمن گو Matrix استفاده کنند. یکی از جالب ترین مواردی که در کفش مخصوص بازی پوکمن گو وجود دارد و نام این کفش از آن گرفته شده، این است که یک نمایشگر ال ای دی ماتریکس پشت کفش تعبیه شده است. این نمایشگر قابل برنامه ریزی است و می تواند هر تصویری را که کابر انتخاب می کند، نمایش دهد.

البته در حال حاضر کفش مخصوص بازی پوکمن گو تنها یک کانسپت است و هنوز برای خرید در دسترس نیست. به همین خاطر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه در دسترس نیست. در واقع در وب سایت Vixole هیچ اطلاعات دیگری وجود ندارد ولی لینک شبکه های اجتماعی آن وجود دارد که می توانید از طریق آنها هنگامی که این کفش در دسترس قرار گرفت، مطلع شوید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadline


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر