;
coinex

تصاویری از گوشی LeEco Le 2s Pro به بیرون درز کرد؛ اسنپدراگون 820 قدرتنمایی می‌ کند

از قبل می دانیم که کمپانی LeEco در حال آماده شدن برای راه اندازی گوشی هوشمند جدید خود در ماه سپتامبر است که به احتمال زیاد گوشی LeEco Le 2s Pro خواهد بود.

از قبل می دانیم که کمپانی LeEco در حال آماده شدن برای راه اندازی گوشی هوشمند جدید خود در ماه سپتامبر است که به احتمال زیاد گوشی LeEco Le 2s Pro خواهد بود. تا کنون اشارات متعددی به این دستگاه شده است، از جمله پستی در ویبو که توسط لی اکو به اشتراک گذاشته شده بود و همچنین درز تصاویری که به این گوشی هوشمند منسوب می‌ شد.

درباره نام این دستگاه نیز خبرهای ضد و نقیضی وجود داشت تا اینکه کمپانی لی اکو با انتشار پستی نام Le 2S Pro را برای آن تایید کرد. در برخی از گزارشات قبلی از این دستگاه با نام Le 2S نیز یاد شده بود. البته شاید هر دو مدل نیز تولید شود. این امکان وجود دارد که این کمپانی دو نسخه معمولی و Pro از این اسمارت فون را برای عرضه در بازارهای جهانی در نظر گرفته باشد؛ اما در این زمان اجازه دهید که فرض کنیم تنها یک مدل وجود خواهد داشت و آن هم گوشی LeEco Le 2s Pro خواهد بود.

با نگاه کردن به آخرین تصاویر منتشر شده از پنل پشتی این دستگاه با کمال تعجب باید گفت که هیچ چیز جدیدی برای دیدن وجود ندارد. همان طراحی فلزی سنتی و معمول جلوه گری می کند (عنوان شده بود که انقلابی در طراحی صورت گرفته است). سنسورها در گوشه سمت چپ بالای آن جا خوش کرده در زیر آن و تقریبا در مرکز یک سنسور اثر انگشت دایره‌ ای قرار گرفته و برند LeEco نیز به خوبی نمایان است.

تصویر دوم  از گوشی LeEco Le 2s Pro دکمه های پاور و تنظیم صدای آن را نشان می دهد و البته از این زاویه مشخص است که سنسور دوربین عقب آن کمی بیرون زدگی دارد.

تصویر دوم دکمه های پاور و تنظیم صدای آن را نشان می دهد و البته از این زاویه مشخص است که سنسور دوربین عقب آن کمی بیرون زدگی دارد. قبلا به این نکته اشاره شده بود که این گوشی بسیار نازک است.

در تصویر سوم شماره سریال گوشی LeEco Le 2s Pro خودنمایی می کند.

در تصویر سوم شماره سریال این گوشی خودنمایی می کند. LEX720 دقیقا همان شماره مدلی است که قبلا نیز عنوان شده بود. در این تصویر برخی از مشخصات Le 2S Pro نیز به تصویر کشیده شده است. یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل نمای جلویی آن را تشکیل می دهد. تراشه اسنپدراگون 820 مغز متفکر این دستگاه بوده و فضای ذخیره سازی آن شامل 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. البته این باید تصویری از یک نمونه اولیه از این موبایل باشد و به همین دلیل با 19.9 گیگابایت مشخص شده است.

یکی از خبرهای گیج کننده در باره محصول جدید لی اکو همین پردازنده اسنپدراگون 820 آن است. چندی پیش گزارش شده بود که گوشی LeEco Le 2s Pro با تراشه اسنپدراگون 821 همراه خواهد بود؛ اما تراشه نشان داده شده در این تصویر MSM8996 است که به اسنپدراگون 820 تعلق دارد. اگر قرار بود که با تراشه اسنپدراگون 821 عرضه شود باید با عنوان MSM8996Pro نمایش داده می‌ شد. چون همچنان نمی توان با اطمینان از درستی این تصاویر یاد کرد. پس شما هم با اضافه کردن اندکی چاشنی نمک آنها را ببینید. شاید که بدین شکل از دیدن آن لذت بیشتری ببرید.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر