;
coinex

تبلت Acer Iconia Talk S معرفی شد؛ نمایشگر 7 اینچی و پشتیبانی از شبکه 4G

ایسر امسال را با دست پر وارد نمایشگاه IFA 2016 خواهد شد. کنفرانس امروز این کمپانی انجام شد و دستگاه های جدید و متفاوتی در آن به روی صحنه رفت.  تبلت Acer Iconia Talk S نیز یکی از همین محصولات است.

ایسر امسال را با دست پر وارد نمایشگاه IFA 2016 خواهد شد. کنفرانس امروز این کمپانی انجام شد و دستگاه های جدید و متفاوتی در آن به روی صحنه رفت.  تبلت Acer Iconia Talk S نیز یکی از همین محصولات است.

ایسر امروز برای نمایشگاه آیفا 2016 دو گوشی هوشمند جدید معرفی کرد. گوشی Acer Liquid Z6 و Liquid Z6 Plus این دو اسمارت فون جدید بود و سپس نوبت به ایسر آیکونیا تاک اس رسید.

تبلت Acer Iconia Talk S یک دستگاه مقرون به صرفه است که از طراحی جالبی برخوردار شده و با ترکیبی از رنگ های سیاه و طلایی جلوه خاصی پیدا کرده است. این دستگاه دارای یک نمایشگر IPS اچ دی 7 اینچی است که از رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل پشتیبانی می کند. پردازنده چهار هسته ای MT8735 مدیاتک مغز پردازشی آن را تشکیل داده و در دو نسخه از نظر فضای ذخیره سازی تولید شده است. هر دو نسخه، 2 گیگابایت رم از نوع LPDDR3 داشته و دارای 16 گیگابایت یا در نسخه دیگر، 64 گیگابایت حافظه داخلی است. دوربینی 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته و در طرف مقابل دوربینی 2 مگاپیکسلی دیده می شود. این تبلت دو سیم کارته از شبکه ارتباطی پرسرعت 4G LTE پشتیبانی می کند.

تبلت Acer Iconia Talk S با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد.

تبلت Acer Iconia Talk S با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد. ایسر گفته است که این تبلت با برنامه های Iconia Suite شامل EZ Snap ، EZ WakeUp  و EZ Utilities  همراه خواهد بود. این تبلت با اندازه های 9.35 در 101 در 191.7 میلیمتر، 260 گرم وزن دارد. به ادعای این کمپانی باتری این تبلت می تواند به مدت 9 ساعت برای تماشای فیلم و یا مرور در وب مورد استفاده قرار گیرد؛ هر چند که ظرفیت آن را اعلام نکرده است.

این دستگاه به احتمال زیاد از ماه آینده در منطقه EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) در دسترس خواهد بود. قیمت گذاری آن برای عرضه در بازارهای اروپایی با مبلغ 169 یورو (188 دلار) انجام شده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر