;
coinex

گوشی اکسپریا ایکس زد معرفی شد

گوشی اکسپریا ایکس زد معرفی شدامروز گوشی اکسپریا ایکس زد ، پرچمدار سری گوشی های اکسپریا ایکس سونی و بهترین گوشی اندروید این شرکت، معرفی شد. این گوشی با ظاهر پرمیوم آشنای دیده شده در گوشی های سونی عرضه شده است. ماده ی بکار رفته در ساختار اکسپریا ایکس زد، Alkaleido، به گونه ای است که باعث سبک تر شدن و با دوام تر شدن بدنه ی این گوشی می شود. از نقطه نظر سخت افزاری اکسپریا ایکس زد دارای پردازنده ی رده بالای اسنپ دراگون است و دوربین آن نیز ترکیبی از آخرین فناوری با ثبت جزئیات دقیق، دقت، صحت رنگ و فوکس بالاست. همچنین این گوشی گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دریافت کرده است.

سونی اکسپریا ایکس زد مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، پردازنده ی 10 هسته ای اسنپ دراگون 820 کوآلکوم و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 است. از نقطه نظر حافظه این گوشی داری 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی قابل ارتقاء تا 256 گیگابایت به واسطه ی کارت حافظه ی میکرو اس دی است.

دیگر مشخصات اکسپریا ایکس زد شامل دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی با گشادی دیافراگم f2/0، دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی و باتری 2900 میلی آمپر ساعتی می شود. گفته می شود که این گوشی نزدیک به دو ماه دیگر، در تاریخ 23 ام اکتبر برای فروش وارد بازار می شود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر