;
coinex

گوشی سونی اکسپریا ایکس کامپکت به بازار آمریکا عرضه شد

 شرکت سونی بعد از رونمایی از گوشی سونی اکسپریا ایکس کامپکت در نمایشگاه IFA 2016 برلین، راه خود را برای عرضه در سراسر جهان هموار کرد.

شرکت سونی بعد از رونمایی از گوشی سونی اکسپریا ایکس کامپکت در نمایشگاه IFA 2016 برلین، راه خود را برای عرضه در سراسر جهان هموار کرد. هفته ی گذشته، روند پیش خرید این دستگاه میان رده در سایت آمازون آغاز شد؛ اما امروز خبرهای خوبی برای آن دسته از کسانی داریم که به انتظار نشستن را دوست ندارند.

قیمت سونی اکسپریا ایکس کامپکت

گوشی سونی اکسپریا ایکس کامپکت رسما در آمریکای شمالی راه اندازی شد و در حال حاضر، برای سفارش و تحویل آماده است. همان طور که قبلا در مورد آن صحبت کردیم، قیمت آن کمی بیشتر از چیزی است که انتظارش را داشتیم. هزینه این کالا برای شما 499.99 دلار تمام می شود که فقط کمی ارزان تر از گوشی های هوشمند رده بالای موجود در بازار است.

مشخصات فنی Xperia X Compact

اگر بخواهیم به مشخصات سخت افزاری آن اشاره کنیم باید گفت که این گوشی دارای صفحه نمایش 4.2 اینچی با کیفیت 720 پیکسل بوده و از پردازنده ی کوالکوم اسنپ دراگون 650 برخوردار شده است. گوشی سونی اکسپریا ایکس کامپکت دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی است؛ یک دوربین 23 مگاپیکسلی در پشت گوشی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و یک باتری با ظرفیت 2700 میلی آمپر بر ساعت نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

کاربران عضو آمازون می توانند این کالا را یک روزه تحویل بگیرند، بنابراین می توانید سریعا این گوشی را جلوی درب منزل تحویل بگیرید. با این تفاصیل چه کسی درخواست خرید می دهد؟

.

منبع: AndroidAuthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر