;
coinex

گوگل پیکسل دارای باتری 2770 میلی آمپر ساعتی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع

گوشی گوگل پیکسل دارای باتری 2700 میلی آمپر ساعتی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع است

بعد از انتشار ماه ها شایعه و اخبار مختلف، گوگل سرانجام از دو گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. اما گوشی های جدید گوگل دیگر نام نکسوس را یدک نمی کشند و شاهد تغییر نام گذاری گوگل در مورد گوشی های هوشمند جدیدش هستیم. این غول تکنولوژی، امسال به جای گوشی هایی با نام نکسوس، دو گوشی با نام های گوگل پیکسل (Pixel) و گوگل پیکسل ایکس ال ( Pixel XL ) را معرفی کرد. از این دو گوشی جدید به عنوان جانشین مستقیم گوشی های نکسوس 6P و نکسوس 5X یاد می شود. در این مقاله قصد داریم تا نگاه مختصری به ویژگی های باتری گوشی Pixel داشته باشیم. گوشی گوگل پیکسل دارای صفحه نمایش 5 اینچی است و رزولوشن 1920 در 1080 فول اچ دی را ارائه می دهد. گوگل و اچ تی سی در ساخت این گوشی از باتری 2770 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده اند و گفتنی است این باتری غیر قابل تعویض است. همچنین نکته ی حائز اهمیت دیگر در مورد باتری گوگل پیکسل این است که از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام پشیتیبانی می کند. شارژ این گوشی از طریق پورت USB نوع C که در پایین آن تعبیه شده است صورت می گیرد. گوگل پیکسل ویژگی شارژ بی سیم را پشتیبانی نمی کند و تنها به ویژگی شارژ سریع بسنده کرده است.

همان طور که گفته شد گوشی گوگل پیکسل دارای صفحه نمایش 5 اینچی است. 4 گیگابایت حافظه رم پردازشی و 32/128 گیگابایت حافظه داخلی ساختار حافظه ای این دستگاه را تشکیل می دهند. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون 821 و پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 تامین می شود. دوربین اصلی این دستگاه 12.3 مگاپیکسلی بوده و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی برای قسمت جلوی گوشی، در نظر گرفته شده است. همچنین یک سنسور اثر انگشت در قسمت پشت آن تعبیه شده و پشتیبانی از 4G LTE و اندروید 7.1 نوقا از دیگر ویژگی های این گوشی محسوب می شوند.

گفتنی است که گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال اولین گوشی های هوشمندی هستد که به همراه اندورید 7.1 نوقا عرضه می شوند.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر