;
coinex

گوشی گلکسی نکسوس ‌بروزرسانی اندروید 7.1 نوقا را به کمک رام غیررسمی دریافت می‌کند

گوشی گلکسی نکسوس ‌بروزرسانی اندروید 7.1 نوقا را به کمک رام غیررسمی دریافت می‌کند

اگر صاحب یک گوشی گلکسی نکسوس هستید و منتظر هستید تا طعم شیرین اندروید نوقا را بچشید، به لطف پروژه‌ی Unlegacy-Android که یک رام برای این امر ساخته است، می‌توانید این بروزرسانی را دریافت کنید. این پروژه توسط MWisBest  و Ziyan  توسعه داده و ساخته شده است. هدف از ساخت این رام، کمک به دستگاه‌های اندرویدی است که دیگر به‌طور رسمی پشتیبانی نمی‌شوند و دیگر بروزرسانی های جدید برای این گوشی ها ارائه نمی‌گردد. گوشی گلکسی نکسوس آخرین دستگاه موجود در این لیست است.

فایل این رام جدید در انجمن توسعه‌دهندگان XDA قرار دارد و به نظر می‌رسید که پایدار است؛ با اینحال، در زمینه داده‌های تلفن و GPS با مشکلاتی روبرو است؛ به‌عنوان‌ مثال، ممکن با شبکه‌های 5 گیگاهرتزی Wi-Fi مشکل داشته، اما بااین‌حال تمام ویژگی‌های مهم آن به‌درستی کار می‌کند.

گوشی گلکسی نکسوس که در سال 2011 به بازار عرضه شد و آخرین بروزرسانی رسمی آن اندروید 4.3 بود. این تلفن همراه در این سال‌ها با چنین رام‌هایی بروزرسانی شده است. حقیقت این است که بروزرسانی های رسمی برای دستگاه‌های اندرویدی تنها به مدت دو سال ارائه خواهند شد.

برای دریافت بروزرسانی اندروید 7.1 نوقا توسط این رام، نیاز به روت کردن دستگاه نکسوس خود دارید. همچنین باید اشاره کرد که در این راه باید صبور باشید و انتظار نداشته باشید که سیستم عامل این دستگاه 5 ساله به‌سرعت عملیات را انجام دهد.

نظرات خود را در رابطه با این رام جدید برای ما ارسال کنید.

.

منبع : androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر