;
coinex

حداقل ۱۰ میلیون نفر گوشی های اندروید خود را با آیفون عوض کرده‌اند

حداقل ۱۰ میلیون نفر گوشی های اندروید خود را با آیفون عوض کرده‌اند

حداقل ۱۰ میلیون نفر گوشی های اندروید خود را با آیفون عوض کرده‌اند. تعویض گوشی های اندرویدی با آیفون روز به روز در حال گسترش است.

با اینکه شرکت اپل بیشترین درآمد را برای فروش گوشی های آیفون خود دارد، درصد بیشتری از افراد، گوشی های اندرویدی دارند. هم کمپانی اپل و هم گوگل این ادعا را داشته‌اند که کاربران در طول سال‌های گذشته، گوشی‌های خود را از آیفون به اندروید و یا برعکس تغییر داده‌اند. بر اساس یک برنامه در پلی استور گوگل بیش از ۱۰ میلیون نفر گوشی اندرویدی خود را با یک آیفون عوض کرده‌اند.

این داده در حالی به دست آمده است که برنامه‌ای به نام Move to iOS به دارندگان گوشی های اندروید اجازه می‌دهد که اطلاعات و برنامه‌های گوشی اندروید خود را به گوشی آیفون انتقال دهند. پس کسانی که کاربر این برنامه هستند و می‌خواهند گوشی اندرویدی خودشان را با یک دستگاه آیفون جدید عوض کنند، باید این نکته را هم در نظر بگیرند که با استفاده از این برنامه اطلاعات شخصی روی گوشی کاملاً به گوشی دیگر منتقل می‌شود و شرکت اپل این برنامه را با این هدف ساخته است که افراد بیشتری تشویق شوند که آیفون را جایگزین گوشی اندرویدی خود کنند.

تا اکتبر سال ۲۰۱۵ حدود ۱ میلیون تا ۵ میلیون کاربر اندروید این برنامه را دانلود کرده بودند. کمتر از یک سال بعد، این عدد بین ۱۰ میلیون تا ۵۰ میلیون گزارش شد. با این حال ما نمی‌توانیم به طور قطعی بگوییم که تمام افرادی که این برنامه را دانلود کردند به ‌راستی گوشی خود را تعویض نمودند یا نه. همچنین نمی‌شود تعداد دقیق افرادی که گوشی خود را عوض کرده‌اند را نیز حدس زد چرا که ممکن است افرادی بدون استفاده از این برنامه گوشی خود را عوض کرده باشند. با این حال حتی اگر ما میزان حداقل این عدد را نیز در نظر بگیریم تعداد این افراد به حدود ۱۰ میلیون نفر می‌رسد.

واضح است که این عدد خیلی دقیق و علمی نیست؛ اما روش خوبی برای شرکت اپل است تا بتواند این تغییرات را زیر نظر بگیرد و بتواند بفهمد که آیا در مقابل دستگاه‌های متنوع و گوناگون اندرویدی موفق شده است یا نه.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید گوشی اندروید خودتان را با آیفون عوض کنید، می‌توانید به راحتی اطلاعات خود را با برنامه‌ move to ios به گوشی آیفون جدیدتان انتقال دهید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر