;
coinex

میزو آماده رقابت با شیائومی؛ پرچمداری از دیار چین برای شکست شیائومی می میکس

میزو آماده رقابت با شیائومی؛ پرچمداری از دیار چین برای شکست شیائومی می میکس

شرکت چینی میزو آماده است تا با رقیب بزرگ خود در صنعت تلفن های هوشمند یعنی شیائومی وارد رقابت شود. کمپانی میزو قصد دارد موبایلی بسازد که شیائومی می میکس در مقابل حرفی برای گفتن نداشته باشد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت شیائومی، ستاره تکنولوژی کشور چین چندی پیش از اسمارت فونی با نام می میکس رونمایی کرد که توانست دنیا را شگفت زده و متحیر کند. برگ برنده شیائومی می میکس صفحه نمایش با حاشیه بسیار کم آن است که طبق اعلام شیائومی مقدار صفحه نمایش به حاشیه 91.3 درصد است. طبق اعلام سایت‌های خبری، شیائومی در  مورد مقدار صفحه نمایش نسبت به حاشیه می میکس دروغ گفته است و این نمایشگر 6.4 اینچی در واقعیت تنها 84.6 درصد از پنل جلویی صفحه نمایش این موبایل را تشکیل می دهد و بقیه را بدنه موبایل تشکیل می‌دهد. موبایل شیائومی می میکس هر چه که باشد توانست رکورد فروش یک گوشی هوشمند را جا به جا کند چرا که تمام سری نخست این موبایل فقط در 10 ثانیه به فروش رسید.

شیائومی می میکس

شرکت میزو که از نامداران صنعت تولید موبایل در کشور چین است حالا اعلام کرده است، مانند سایر شرکت‌ها همچون سامسونگ در حال تلاش برای ساخت دستگاه‌ها و رقبایی برای گوشی می میکس است. همچنین روز گذشته در شبکه اجتماعی چینی ویبو تصویری از یک تلفن هوشمند منتشر شده است که نشان می‌دهد برند سازنده آن، میزو است. این اسمارت فون قرار است در روز 24 دسامبر یعنی 4 آذر ماه رونمایی شود و فاقد هرگونه حاشیه در صفحه نمایش خود است.

اگر تصاویر منتشر شده درست باشد، باید گفت میزو قصد دارد دنیای موبایل‌ها را تغییر دهد. گوشی جدید میزو از حسگر اثر انگشت ساخت شرکت کوالکام با نام اولتراسونیک استفاده می‌کند که در داخل یک محافظ شیشه‌ای قرار دارد. همچنین طیق شایعات قرار است از این نوع حسگر در نسل بعدی آیفون استفاده گردد تا بخش جلویی آن فاقد هر گونه کلید سخت افزاری باشد.

میزو گفته است که محصولی غیر منتظره در راه است و انتظار می‌رود شاید این موبایل همان گوشی هوشمند بدون حاشیه‌ ای باشد که مدت‌ها پیش میزو آن را وعده داده بود. نظر شما در مورد این محصول چیست؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر