;
coinex

مشخصات گوشی‌های هوشمند بعدی شرکت سونی لو رفت

مشخصات دو گوشی جدید سونی لو رفت

شرکت سونی احتمالا در نمایشگاه MWC 2017 از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. حالا طبق اطلاعات افشا شده از طریق تویتر یک منبع مطلع می‌توان با مشخصات این اسمارت فون‌ها آشنایی پیدا کرد. دو گوشی جدید سونی در راه است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت ژاپنی و معروف سونی امسال سال خوبی را داشته است و طبق شایعات دو موبایل جدید با شماره‌ مدل‌های G3112 و G3121 را در رویداد MWC2017 در اسفند ماه سال جاری معرفی خواهد کرد. این موبایل‌های هوشمند که تا روز گذشته از آنها هیچگونه اطلاعاتی در دسترس نبود، امروز به لطف پست جدید تویتر یکی از منابع آگاه اطلاعات جدیدی از مشخصات سخت افزاری آنها لو رفته است.

گوشی‌های جدید سونی

طبق اطلاعات فاش شده، صفحه نمایش گوشی کوچک‌تر 5 یا 5.2 اینچ و با وضوح تصویر 1920 در 1440 پیکسل خواهد بود. گوشی دیگر دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 4K است اما هنوز مشخص نشده است که این صفحه نمایش مانند صفحه نمایش اکسپریا Z5 Premium تنها در بعضی موارد با وضوح تصویر 3840 در 2160 تصویر را ارائه می‌دهد یا همیشه تصاویر را با این کیفیت در اختیار کاربر خواهد گذاشت. همچنین درمیان اطلاعات افشا شده، به 4 گیگابایت حافظه رم در موبایل 5.5 اینچی اشاره شده است که نشان می‌دهد این گوشی یک پرچمدار تمام و عیار دیگر از سونی است.

مشخصات دو گوشی جدید سونی

نمایشگاه  MWC 2017 در تاریخ 27 فوریه تا 2 مارس سال 2017 میلادی ( 9 اسفند ماه تا 12 اسفند ماه) در شهر بارسلون برگزار می‎شود. اما انتظار داریم شرکت سونی یک روز قبل از شروع این رویداد تلفن‌های هوشمند خود را معرفی کند. همچنین تا این رویداد زمان زیادی باقیست و باید منتظر افشای اطلاعات بیشتر از سوی کمپانی سازنده و منابع آگاه بود. این دو گوشی جدید سونی به زودی رخ نشان خواهند داد.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر