;
coinex

گوشی اچ تی سی بولت (HTC Bolt) رسما رونمایی شد

گوشی اچ تی سی بولت

گوشی اچ تی سی بولت (HTC Bolt) رسما رونمایی شد. این گوشی برای شرکت اسپرینت طراحی شده و خروجی 3.5 میلیمتری صدا ندارد! در ادامه با تکرا همراه باشید.

جمعه صبح گوشی اچ تی سی بولت (HTC Bolt) رسما رونمایی شد. این گوشی ویژه سرویس اینترنت LTE شرکت اسپرینت طراحی شده است که قابلیت تجمیع داده 3×20 دارد، این گوشی با استفاده از مودم اسنپدراگون X10 LTE می‌تواند سرعت اینترنت فوق العاده بالایی ارائه دهد.

گوشی اچ تی سی بولت با بدنه ای آلومینیومی، اولین گوشی هوشمندی بوده که به صورت ضد آب قالبگیری شده است. این گوشی استاندارد IP57 را دارد که ایمنی گوشی را در مقابل مایعات، باران و افتادن در آب تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه تضمین می‌کند. صفحه نمایش این گوشی سوپر ال سی دی-3 با رزولوشن 1440×2560 است که توسط پوشش شیشه ای گوریلا گلس 5 محافظت می شود. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 810 که دارای یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 2 گیگاهرتز است بهره می برد. رم دستگاه 3 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است، همچنین این گوشی از حافظه جانبی تا 2 ترابایت نیز پشتیبانی خواهد کرد.

دوربین 16 مگاپیکسلی این دستگاه امکان فکوس لیزری PDAF را فراهم می‌کند. دوربین، دیافراگمی با فاصله کانونی کانونی 2.0 دارد که فوق العاده است. قابلیت فیلمبرداری 4K و همچنین قابلیت ضبط صدا با کیفیت بالا و پشتیبانی از  فرمت RAW از دیگر قابلیتهای این گوشی است. دوربین جلو 8 مگاپیکسل است و قابلیت عکس سلفی و ویدئو چت را داراست. باتری گوشی اچ تی سی بولت 3200 میلی آمپر ساعت بوده و از نسل دوم شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. باتری در سه حالت معمولی، کم مصرف و فوق کم مصرف کار می‌کند که بدین ترتیب می‌توان عمر باتری را به طور چشمگیری افزایش داد. گوشی پورت USB 2 Type-C دارد و از NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

سیستم عامل موبایل HTC Bolt، اندروید 7 با ظاهر HTC Sence است. اچ تی سی بولت Cat.9 LTE را پشتیبانی می‌کند، یعنی می‌تواند تا سرعت 450 مگابیت بر ثانیه سرعت دانلود و 50 مگابیت بر ثانیه سرعت آپلود را ارائه نماید. چون اچ تی سی بولت از اندروید نوقا استفاده می‌کند، فضای نامحدود ذخیره سازی عکس و ویدئو روی سرور Google Photos را نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

در نهایت اینکه، این گوشی پورت خروجی صدا 3.5 میلیمتری که همه ما به آن عادت داریم، نداشته و کاربر برای لذت بردن از موسیقی باید از پورت USB Type-c استفاده کند.

اچ تی سی بولت به طور اختصاصی برای شرکت اسپرینت طراحی شده و از امروز به بازار عرضه شده است. این گوشی را می توان به صورت اقساطی و با اقساط 25 دلاری 24 ماهه خریداری نمود. این گوشی در دو رنگ نقره ای یخی و تفنگی به بازار عرضه شده است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر