;
coinex

قابلیت پخش زنده اینستاگرام توسط مدیرعامل آن معرفی شد

قابلیت پخش زنده اینستاگرام توسط مدیرعامل آن معرفی شد. مدتی پیش خبرهایی مبنی بر احتمال اضافه شدن قابلیت پخش زنده به اینستاگرام منتشر شد، البته این خبر منبع موثقی نداشت و تنها توسط یک ویدئو لو رفته از روسیه فاش شده بود، تا این که دیروز به صورت کاملاً رسمی این قابلیت معرفی شد.

در گفت و گویی که فایننشال تایمز با کوین سیستورم، مدیرعامل اینستاگرام داشته وی اعلام کرده که پخش زنده به نرم افزار اشتراک عکس، اضافه خواهد شد. همچنین وی افزود “پخش زنده همیشه نکته جالبی است، زمانی که ما همواره در حال تقویت ارتباط خود با افرادی که دوستشان داریم هستیم، دیدن کارهایی که آن‌ها در طول روز در حال انجام آن هستند به صورت زنده، می‌تواند ما را به آن‌ها نزدیک ‌تر کند.”

با این که هنوز هیچ تاریخ خاصی برای انتشار قابلیت پخش زنده اینستاگرام مشخص نشده است؛ اما با توجه به ویدئو لو رفته می‌توان حدس زد که انتشار این قابلیت به زودی اتفاق خواهد افتاد. تا آنجایی که ما می دانیم این قابلیت به زودی بخشی از قابلیت استوری اینستاگرام که کمی پیش ‌تر معرفی شد، خواهد بود، قابلیتی که برای رقابت با موردی مشابه در اسنپ چت با امکانات یکسان منتشر شد (البته توجه داشته باشید که ما نمی‌گوییم اینستاگرام این ایده را از اسنپ چت دزدیده است، در واقع محیط اینترنت از پیش این امکانات را برای ما فراهم کرده بود). دلیل انتشار ویدئو زنده تنها برای ایجاد یک قابلیت مستقل نیست، بلکه این ایده به دنبال موفقیت عظیم استوری اینستاگرام عملی شد. به گفته سیستورم “اگر شما مدیرعامل یک شرکت باشید که حدود 100 میلیون نفر هر روز از فرمت جدید استفاده کنند، چیزی نخواهد بود که شما بتوانید آن را نادیده بگیرید. بلکه همواره تلاش می‌کنید تا بر روی آن سرمایه گذاری کنید.”

آپدیت جدید اینستاگرام نیز انجام شد و ویژگی های جدیدی به استوری آن اضافه شد. حالا باید منتظر بود و دید که قابلیت پخش زنده اینستاگرام چه خواهد کرد. با توجه به اطلاعیه‌هایی که از فیسبوک درباره پخش زنده دریافت کردیم، این قابلیت می‌تواند در اینستاگرام موضوع خوبی باشد.

.

منبع : phoneAren

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر