;
coinex

ربات های مسنجر فیسبوک بهتر خواهند شد

ربات های مسنجر فیسبوک

ربات های مسنجر فیسبوک بهتر خواهند شد. در ماه آوریل، فیسبوک قدم به قدم با رقبای خود پیشرفت و قابلیت‌های زیادی از جمله ربات‌های چت برای پلتفرم مسنجر خود ارائه کرد. از آن موقع، بیش از 34 هزار ربات مختلف توسط شرکت‌های مختلف و برای مقاصد مختلف ساخته شده است.

ربات‌ها قادر هستند پرداخت ها را انجام دهند، رزرو ها را اعلام کنند، اطاعات مختلف را با کاربران در میان بگذارند و بسیاری اقدامات دیگر انجام دهند. تنها کاری که این ربات قادر به انجام آن نیستند، شناسایی افرادی است که با آن‌ها صحبت می‌کنند. بنابراین شرکت‌ها در صورتی که مشتری ها را از جای دیگری نشناسند، هرگز نخواهند فهمید با چه کسانی ارتباط برقرار کرده‌اند.

اما این مسئله هم اکنون درحال تغییر است، فیسبوک اعلام کرده که از این پس ربات‌ها قادر به استفاده از سیستم تجزیه و تحلیل فیسبوک (Facebook Analytics) خواهند بود.

ربات های مسنجر فیسبوک می‌توانند سن، جنسیت، میزان تحصیلات، زبان و علایق فردی که با آن چت می‌کنند را پیگیری و شناسایی کنند؛ اما لازم به ذکر است که این اطلاعات تنها برای جمع آوری آمار و اطلاعات به صورت ناشناس در اختیار توسعه دهندگان ربات‌ها قرار خواهند گرفت. بنابراین کاربران پیام رسان خاطر جمع باشند که اطلاعات شخصی آنها حفظ شده و در دسترس افراد دیگر قرار نمی‌گیرد.

با پشتیبانی Facebook Analytics از ربات‌ها، فیسبوک برنامه FbStart خود را برای توسعه دهندگان مسنجر خود و شرکت‌ها باز می‌کند. گفته می‌شود که هدف این برنامه این است که شرکت‌ها نرم افزارهای خود را ساخته و سپس آن را گسترش دهند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر