;
coinex

مشکل پلی استیشن 4 پرو کاملا جدی است؛ دردسری تازه برای کمپانی سونی!

مشکل پلی استیشن 4 پرو کاملا جدی است

چند روز گذشته کنسول جدید پلی استیشن 4 پرو توسط شرکت سونی معرفی و روانه بازار شد. طبق اطلاعات منتشر شده، این کنسول به دلیل نقص در سیستم خنک کننده ذوب می‌شود. این طور که از شواهد پیداست مشکل پلی استیشن 4 پرو کاملا جدی است!

شرکت ژاپنی سونی بخشی از موفقیت و ثروت خود را به تولید کنسول‌های بازی با کیفیت و قدرتمند پلی استیشن مدیون است. پلی استیشن 4 پرو که نسخه‌‌ای ارتقا یافته و قدرتمندتر از پلی استیشن 4 است، چندی ییش توسط این غول ژاپنی معرفی و وارد بازار شد.

طبق اطلاعات و عکس‌های منتشر شده از کاربران در شبکه اجتماعی توییتر، پلی استیشن 4 پرو دارای مشکلی جدی در سیستم خنک کننده خود است. مشکلی که با گفته سونی مبنی بر استفاده از یک سرویس خنک کننده قدرتمند در این کنسول بازی، مغایرت دارد.

کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو که چندی پیش توسط شرکت ژاپنی سونی معرفی و روانه بازار شد حالا از مشکل داغ شدن بسیار زیاد و ذوب شدن رنج می‌برد.

چند روز گذشته فردی با شناسه توییتر enMTW@ اقدام به ارسال تصویری از کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو خود کرده است که به دلیل گرمای بیش از حد قسمتی از نوار خنک کننده این کنسول کاملا ذوب شده است.

همچنین چندی پیش کنسول پلی استیشن 4 پرو در اجرای نسخه نمایشی بازی Final Fantasy XV با مشکل مواجه شد. شرکت سونی هنوز این نقص فنی را تایید نکرده است و هیچ واکنشی به مشاهدات کاربران نشان نداده است. انتظار می‌رود با ادامه دار شدن این مشکل فاجعه بار، کنسول پلی استیشن 4 پرو یکی از تجربیات تلخ این شرکت در بخش سرگرمی آن باشد.

نظر شما درباره مشکل پلی استیشن 4 پرو چیست؟!

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    کاملا شایعه است من خودم پرو دارم و هر روز ۵ ساعت باهاش بازی میکنم و اصلا صدای فن بلندی نداره و خیلی ساکته و باید در فضای باز قرار گیرد که بتونه گرمای خودشو تخلیه کنه.

    پاسخ

    خب معلومه هرچیزی که باهاش زیاد بازی کنید داغ میکنه و ذوب میشه اینا اینا همش الکیه فکر نکجید مثلا تا روشنش کردین شروع کنه به ذوب شدن ن مثلا اگه یه روز یا ساعات خیلی زیادی باهاش بازی کنید ذوب میکنه

    پاسخ

    والا هر دستگاه هی رو بسیار روشن بزارید براش مشکل درست میشه
    یادمه سالها پیش که میکرو داشتم دو روز تمام روشن بود و با برادرهام بازی کردیم بعد دو روز دیدم اداپتور میکرو مثل قیر آب شده ریخته رو سه راهی و فرش 🙂

    این کنسول های جدید که جای خود دارند

    پاسخ

    اینا همش چرته انتظار دارید 24 ساعته بشینید پشت کنسول و با non stop بازی مث بتلفیلد 1 رو تموم کنید بعد ذوب نشه؟

    پاسخ