;
coinex

نسخه جدید یوتیوب مخصوص کودکان منتشر شد!

نسخه جدید یوتیوب مخصوص کودکان

نسخه جدید یوتیوب مخصوص کودکان منتشر شد، در این نسخه والدین می‌توانند ویدیوها و کانال‌ها را مسدود کنند. با یوتیوب مخصوص کودکان ، والدین بیشتر می توانند مراقب فرزندان خود باشند.

گوگل با انتشار اپلیکیشن یوتیوب مخصوص کودکان یک ابزار ارزشمند به والدین جهت حفاظت از فرزندانشان در برابر محتوای بد و نامناسب ارائه داد. در هر صورت، هیچ یک از والدین دوست ندارند که فرزندانشان برنامه الن را ببیند، مگر آنکه دوست داشته باشند که جک‌های زشت و با موضوع‌های نامناسب را برای آنها توضیح دهند.

به طور کلی این نرم افزار با استقبال خوبی همراه شد؛ اما فاقد ویژگی مسدود کردن ویدیوهای شخصی و کانال‌هایی بود که بسیاری از والدین درخواست آن را داشتند. بله محتوای یوتیوب مخصوص کودکان به خوبی انتخاب شده بود، بنابراین هیچ ویدیوی بدی به واسطه کرک ها از قلم نمی‌افتاد؛ اما این درخواست‌ والدین برای مسدود کردن ویدئوها به این دلیل نیست.

اگر کودک شما ترانه “رهایش کن” السا را هر روز به مدت یک ساعت در طول زمان و به صورت مداوم تماشا و پخش کند، شما ممکن است در یک نقطه زمانی از شنیدن این ترانه خسته شوید و شما به عنوان یک فرد بزرگسال دوست دارید که این ترانه را به دورترین نقطه دنیا بفرستید؛ زیرا که رها کردن آن از توضیح دادن این مسئله به یک بچه پنج ساله که چرا نباید یک ویدیو را بارها و بارها تماشا کرد آسان تر است.

همچنین خانواده‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و آنچه که از نظر برخی والدین قابل قبول به نظر می‌رسد، ممکن است از نظر سایر والدین چندان برای کودک، مناسب نباشد. در مورد یوتیوب این مسئله با یک ویدیو با نام “چگونه شلوغ کاری کنید” روشن تر می ‌شود. ( همه ما با این موضوع موافق هستیم، این چیزی نیست که ما دوست داشته باشیم فرزندانمان آن را یاد بگیرند.)

هر چند این مشکل همانند گذشته دیگر وجود ندارد. در حال حاضر والدین می‌توانند با استفاده از حساب کاربری گوگل خود، فیلم‌ها و کانال‌هایی که یوتیوب مخصوص کودکان برای فرزندانشان فراهم می‌کند را محدود کنند.

اگر می‌خواهید که به فرزند خود در اینکه چه چیزی را تماشا کند، کمی آزادی دهید و البته برخی از فیلم‌ها نیز وجود دارند که با آنها موافق نیستید، به راحتی می‌توانید آنها را به لیست سیاه اضافه کنید و هنگام تماشای فرزندان خود، آن ویدیو‌ها دیگر برای دیدن، پیشنهاد نخواهند شد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر