;
coinex

لنز فوکوس خودکار آلفابت امسال مورد آزمایش انسانی قرار نخواهد گرفت

لنز فوکوس خودکار آلفابت

لنز فوکوس خودکار آلفابت (شرکت مادر گوگل) امسال مورد آزمایش انسانی قرار نخواهد گرفت. در ادامه برای بررسی بیشتر این موضوع با ما همراه باشید.

اگر اخبار پزشکی را دنبال کرده باشید، می دانید که شرکت Alphabet Verily Life Sciences به همراه شرکت Novartis بر روی توسعه تکنولوژی لنزهای تماسی مانند لنزی که می‌تواند سطح قند خون را اندازه‌گیری کند، با هم همکاری می‌کنند.

انتظار می‌رفت امسال لنز فوکوس خودکار آلفابت مورد آزمایش انسانی قرار گیرد؛ اما متاسفانه این آزمایش کنسل شده است. با توجه به گزارش رویترز، به نظر می‌رسد برنامه آزمایش انسانی که قرار بود امسال انجام شود، منتفی شده و با توجه به بیانیه ارائه ‌شده توسط یک سخنگوی شرکت Novrtis، به نظر می‌رسد این شرکت هیچ ایده‌ای برای زمان شروع مجدد این برنامه ندارد.

همچنین این سخنگو اشاره کرد که این شرکت به ‌طور پیوسته در حال پیشرفت در زمینه همین فناوری است؛ اما فعلا زمان انجام آزمایش‌ های انسانی نیست. وی افزود: ” بسیار زود است که بگوییم دقیقا چه زمانی آزمایش‌های انسانی برای این لنز ها شروع می‌شود. این فرآیند ازلحاظ فنی بسیار پیچیده است و هر دو شرکت هم‌ زمان با توسعه این فناوری در حال یادگیری نیز هستند. لازم به ذکر است که اخبار و به روزرسانی های مربوطه را در زمان مناسب ارائه خواهیم کرد. “

همچنین مشخص نیست که چه زمانی لنزهای اندازه‌گیری قند خون برای مرحله آزمایشی آماده می‌شوند؛ اما احتمالا این پروژه نیز با تاخیر مشابهی مواجه شده است. سال 2015 جو خیمنز، مدیر اجرایی شرکت Novartis گفت: امیدواریم این لنزها تا 5 سال دیگر در بازار آماده فروش باشند. اکنون با توجه به کنسل شدن برنامه آزمایش‌های انسانی، عرضه این لنز‌ها به تعویق خواهند افتاد.

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر