;
coinex

تبلت هیبریدی میت بوک هواوی سال آینده در دو سایز مختلف تولید خواهد شد

تبلت هیبریدی میت بوک هواوی سال آینده نیز عرضه خواهد شد؛ اما با اندازه هایی متفاوت!

تبلت هیبریدی میت بوک هواوی سال آینده نیز عرضه خواهد شد؛ اما با اندازه هایی متفاوت!

کمپانی هواوی تا اینجا سال موفقی را پشت سر گذاشته و مسلما قصد دارد تا این موفقیت ها را در سال آینده نیز ادامه دهد. یکی از مهمترین چیزهایی که درباره محصولات آینده این کمپانی شنیده می شود درباره تبلت هیبریدی میت بوک است. برخی منابع صنعتی می گویند که این تبلت هیبریدی در دو سایز مختلف تولید خواهد شد.

مدل اصلی تبلت هیبریدی میت بوک هواوی درست شبیه به سرفیس پرو دارای یک صفحه نمایش 12 اینچی است؛ اما منبع این خبر ذکر می کند که این کمپانی چینی قصد دارد تا اندازه نمایشگرهای خود را بزرگتر کند.

 به احتمال بسیار زیاد تبلت های هیبریدی میت بوک هواوی در سال اینده در اندازه های 13 اینچی و 15 اینچی خودنمایی خواهند کرد. به گفته این منبع، هواوی برای ساخت این محصول با کمپانی تایوانی فاکسکان قرار داد بسته است.

هواوی همچنین قصد دارد تا مجموعه گوشی های هوشمند خود را نیز گسترش داده و گوشی های بیشتری را با هدف ارائه به نسل جوان تحت نام سری نوا (Nova) تولید کند. انتظار می رود که سری هواوی نوا بتواند با گوشی های اپو و ویوو رقابت کند.

این شرکت چینی همچنین تصمیم دارد تا عرضه تبلت های خود را برای سال آینده به دو برابر افزایش دهد. گفته می شود که فروش این دستگاه ها بیشتر از حد انتظار بوده است.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر