;
coinex

منتظر اولین رونمایی از آیپد 10.5 اینچی در ماه مارس (فروردین) 2017 باشید

رونمایی از آیپد 10.5 اینچی در مارس

به نظر می رسد که طرفداران تبلت های شرکت اپل باید منتظر اولین رونمایی از آیپد 10.5 اینچی در مارس (فروردین) 2017 باشند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت اپل در نظر دارد طی سه ماهه آغازین سال آینده میلادی سه محصول جدید خود را به بازار معرفی کند. شایعات امیدوار کننده نوید رونمایی از مدل جدیدی در نسل آیپد های اپل و همچنین دو نمونه به روز شده از مدل های پیشین آن را برای هواداران این برند معروف به همراه دارد.

بنا بر اظهارات مجله دیجیتایمز، مدل 10.5 اینچی آیپد اپل به زودی در کنار هم خانواده های خود قرار خواهد گرفت و در صف آیپد های اپل که متشکل از آیپد مینی 7.9 اینچی، آیپد ایر 9.7 اینچی و آیپد پرو 12.9 اینچی است، تحولی شگرف پدید خواهد آورد. این نشریه بیشترین کاربرد مدل جدید آیپد را مربوط به حوزه های اداری و آموزشی می داند؛ چرا که دو مدل آیپد پرو 12.9 اینچ و آیپد ایر 9.7 اینچی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند، یا بیش از اندازه بزرگ و گران قیمت بودند و یا اندازه آنها کوچک بود، به طوری که هیچ کدام نمی توانستند در این بخش ها کارایی لازم را از خود نشان دهند.

در نتیجه این امر فرصت خوبی را برای مدل جدید آیپد 10.5 اینچی شرکت اپل فراهم می کند تا به سرعت جای خود را در این بازارها پیدا کند. این نمونه جدید که به عنوان یک مدل بهینه برای این حوزه ها در نظر گرفته شده، علاوه بر این که خلاء های موجود در مدل های پیشین را کاملا پر کرده و پاسخگوی نیازهای اختصاصی آن ها می باشد برای مصارف روزمره سایر کاربران نیز کاملا مناسب است.

گمان می رود که در بخش سخت افزاری آیپد 10.5 اینچی از همان پردازنده A10X که پیش از این در آیپد پرو 12.9 اینچی به کار گرفته شده، استفاده شود و نمونه نهایی این آیپدها از دسامبر (آذر) 2016 به طور گسترده در برنامه تولید قرار خواهد گرفت. این بدان معناست که تبلت نام برده در سه ماهه نخست سال آتی میلادی آمادگی ورود به بازارهای جهانی را پیدا خواهد کرد.

با استناد به گزارش های قبلی، در آیپد 9.7 اینچی جدید در مقایسه با دو مدل دیگر مشخصات سخت افزاری ابتدایی تری به کار گرفته می شود تا شرکت اپل این آیپد را با قیمت مناسب تری به مشتریان خود عرضه کند. نشریه دیجی تایمز نیز به چنین قابلیتی اشاره داشته است. علاوه بر این آیپد پرو 12.9 اینچی جدیدی که وارد بازار می شود مجهز به شاخصه صفحه نمایش با رنگ های واقعی خواهد بود؛ صفحه نمایشی که در نسل فعلی آیپد پرو 9.7 اینچ شاهد آن هستیم.

نشریه دیجی تایمز فروش آیپد 10.5 اینچی را در سه ماهه ی نخست سال 2017 حدود 2 میلیون دستگاه و در تمام طول سال بین 5 تا 6 میلیون دستگاه تخمین زده است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر