;
coinex

انتشار آپدیت اندروید 7.1 نوقا برای موبایل‌های نکسوس از ۱۶ آذر آغاز می شود

آپدیت اندروید 7.1 نوقا برای موبایل‌های نکسوس

انتشار آپدیت اندروید 7.1 نوقا برای موبایل‌های نکسوس از ۱۶ آذر آغاز می شود. برای بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید :

ماه پیش، پس از معرفی نسخه جدید اندورید 7.1 نوقا، گوگل اعلام کرد که نسخه جدید سیستم عاملش را برای موبایل‌ های نکسوس اوایل ماه دسامبر منتشر می کند. اکنون پس از گذشت چیزی حدود یک ماه> خبرهایی از تاریخ دقیق انتشار آپدیت اندروید 7.1 نوقا برای موبایل‌های نکسوس به گوش می‌رسد.

اپراتور وودافون در استرالیا اعلام کرده که گوگل قصد دارد نسخه اندروید 7.1.1 را در تاریخ ۶ دسامبر (۱۶ آذر) برای گوشی های نکسوس 6 پی عرضه کند. این به روزرسانی حدود ۶۵۰ مگابایت حجم دارد و شامل پچ امنیتی دسامبر به همراه ویژگی های جدید این نسخه است. دریافت به روزرسانی توسط دستگاه هایی که شامل برنامه دریافت آن می شوند ممکن است تا دو هفته به طول انجامد.

به این ترتیب اگر در تاریخ ۱۶ آذر ماه امسال، آپدیت اندروید 7.1 برای نکسوس 6 پی منتشر شود، به احتمال زیاد نکسوس 5X ، نکسوس ۶، نکسوس ۹ و نکسوس پلیر و پیکسل C تقریبا در همان زمان، آپدیت اندروید 7.1 را دریافت خواهند کرد (البته نه فقط در استرالیا). همانطور که شما احتمالا می‌ دانید، گوشی‌ های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL در حال حاضر دارای اندروید 7.1 هستند، اما از آنجا که آنها نیاز دارند که پچ‌های امنیتی را به صورت ماهیانه دریافت کنند، در اوایل ماه دسامبر به روزرسانی می ‌شوند.

در حال حاضر پیش نمایش نسخه توسعه دهندگان اندروید 7.1  برای گوشی های نکسوس 6P و 5X در دسترس است و اگر نمی توانید تا زمان عرضه رسمی این نسخه انتظار بکشید، می توانید از این پیش نمایش استفاده کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر