;
coinex

آمازون در دوشنبه سایبری پیشنهادهای خوبی برای مدل‌های مختلف اپل آیفون 6s دارد

آمازون در دوشنبه سایبری

آمازون در دوشنبه سایبری (امروز) پیشنهادهای خوبی برای مدل‌های مختلف اپل آیفون 6s دارد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر به دنبال یک معامله خوب برای آیفون 6s خود هستید می‌توانید در دوشنبه سایبری یا Cyber Monday (اولین دوشنبه بعد از تعطیلات روز شکرگذاری در آمریکا) این هفته در آمازون موارد خوبی پیدا کنید. در حالی که این خرده فروش آنلاین چندین مدل آیفون 6s را در دسترس کاربران قرار داده است، شما می‌توانید با ذخیره 155 دلار یک دستگاه آیفون 6s با حافظه داخلی 128 گیگابایتی خریداری کنید. تمامی این مدل‌ها، گوشی‌های نوسازی شده به همراه گواهی از آمازون هستند.

البته با این وجود که این مدل‌ها قبلا استفاده شده‌اند؛ اما کاملا بررسی و تعمیر شده و گواهی می‌شود که بدون مشکل کار کنند و به نوعی جدید به نظر می‌رسند. این گوشی‌ها دارای گارانتی 90 روزه هستند و در یک جعبه معمولی به همراه لوازم جانبی ارائه می‌شوند. معاملات موجود عبارتند از:

  • گوشی 16 گیگابایتی اپل آبفون 6s رز طلایی رنگ با قیمت 414.99 دلار با 22 درصد تخفیف.
  • گوشی 64 گیگابایتی اپل آیفون 6s خاکستری رنگ با قیمت 529.99 دلار
  • گوشی 128 گیگابایتی اپل آیفون 6s خاکستری با قیمت 524.99 دلار با 23 درصد تخفیف.

بله، همانطور که می‌بینید مدل‌های 128 گیگابایتی، 5 دلار ارزان‌ تر از مدل 64 گیگابایتی هستند و به همین دلیل آمازون از آن به عنوان “معامله روز” به همراه مدل 16 گیگابایتی یاد می‌کند.

گواهی مرمت محصولات به دست تولید کنندگان آزمایش و تایید شده و حتی در بعضی مواقع توسط شخص ثالث نوسازی و تعمیر شده تا با بررسی دقیق، کاملا تازه و جدید به نظر برسد. مراحل نوسازی شامل آزمایش عملکرد، بازرسی، نگهداری و بسته بندی می‌شود.

محصول به همراه لوازم جانبی مربوطه، با حداقل 90 روز گارانتی و در یک جعبه معمولی سفید یا قهوه‌ای عرضه می‌شود. ممکن است لوازم جانبی مستقیما از سمت تولید کننده نباشد. توجه داشته باشید برای خرید این محصولات حتما فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که گواهی نوسازی آمازون را داشته باشند.

اگر بخاطر اینکه آیفون‌های جدید جک هدفون 3.5 میلی متری ندارند ناراحتید و یا می‌خواهید یک گوشی درجه یک ارزانی خریداری کنید، تنها کافی است که برروی لینک مربوطه کلیک کرده و از مزایای این دوشنبه سایبری استفاده کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر