;
coinex

گوشی میزو ام 5 نوت به طور رسمی در 16 آذر رخ نشان می دهد

گوشی میزو ام 5 نوت به طور رسمی در 16 آذر رخ نشان می دهد

اگر شنیده باشید هفته گذشته خبری به بیرون درز کرد که برنامه ریزی برای راه اندازی میزو 2016 را نشان می داد و مشخص کرد که گوشی میزو ام 5 نوت (Meizu m5 Note) در ماه دسامبر به طور رسمی معرفی خواهد شد. شایعات منتشر شده قبلی حاکی از آن بود که گوشی جدید میزو در ماه نوامبر (همین ماه جاری میلادی) خودنمایی خواهد کرد.

اکنون این کمپانی چینی، این خبر را تایید کرده و زمان دقیق آن را 6 دسامبر (16 آذرماه) اعلام کرده است. این اطلاعات در قالب یک تیزر تبلیغاتی که به تاریخ دقیق این رونمایی اشاره دارد، مورد تایید قرار گرفته است. در کنار تاریخ این پرده برداری، تصاویر واقعی از این گوشی نیز منتشر شد.

گوشی میزو ام 5 نوت

یکی از نکات قابل توجه در این تیزر تبلیغاتی، اشاره ای است که به گوشی میزو ام 3 نوت شده است. در این تصویر مشخص شده که تاکنون 20 میلیون دستگاه از این گوشی فروخته شده و تولید آن در روزی که گوشی میزو ام 5 نوت از راه خواهد رسید، متوقف می شود.

اجازه دهید تا به میزو M5 Note بازگردیم؛ گفته شده است که این گوشی از تراشه Helio P10 مدیاتک قدرت گرفته و دارای یک صفحه نمایش فول اچ دی 5.5 اینچی است. از دیگر مشخصات شایعه شده درباره آن می توان به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

در بخش ثبت تصاویر نیز مطابق معمول دو دوربین در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار گرفته و در جلو دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده خواهد شد و البته اندروید 6.0 مارشمالو که مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده دارد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر