;
coinex

تماشا کنید: جعبه گشایی گوشی وان پلاس 3T در یک هواپیمای جنگنده!

جعبه گشایی گوشی وان پلاس 3T دی در یک هواپیمای جنگنده!

کمپانی وان پلاس در انجام کارهای غیرعادی و باورنکردنی، ید طولایی دارد و اکنون این کمپانی برای جعبه گشایی گوشی وان پلاس 3T برنامه ویژه ای را ترتیب داده است. تماشای ویدیوهای رونمایی همیشه جالب و هیجان انگیز است، مخصوصا اگر این رونمایی مربوط به گوشی هوشمند مورد علاقتان باشد.

وان پلاس نیز برای رونمایی از گوشی جدید خود برنامه ویژه ای را ترتیب داده است. جعبه گشایی گوشی وان پلاس 3T دی در یک هواپیمای جنگنده انجام می شود. بله، درست خوانده‌ اید؛ در یک هواپیمای جنگنده!

یکی از تولیدکنندگان محتوای ویدیویی در یوتیوب، جیک پل (Jake Paul) برای جعبه گشایی گوشی وان پلاس 3T از طرف این کمپانی به یک فرودگاه نظامی در جمهوری چک دعوت می شود.

جیک، وان پلاس 3 تی را درون کابین این هواپیمای شکاری و در شرایطی که این جنگنده در حال مانور است از جعبه خارج می کند. شما می توانید این ویدیو را در زیر مشاهده کنید.

در این ویدیو، جیک برخی از مشخصات وان پلاس 3T که شامل شاسی آلومینیومی، تکنولوژی شارژ سریع Dash charge، تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام و 6 گیگابایت رم است را معرفی می کند.

گوشی OnePlus 3T در حال بارگیری برای عرضه در بازارهای ایالات متحده است و به زودی در بازارهای اروپایی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه ای از آن که دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است با برچسب قیمتی 430 دلار و مدل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 480 دلار به فروش خواهد رسید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر