;
coinex

میزو پرو 6 پلاس رسما معرفی شد؛ یک پرچمدار واقعی از میزو

میزو پرو 6 پلاس رسما معرفی شد؛ یک پرچمدار واقعی از میزو

میزو امسال دستگاه های خوبی را روانه بازار کرد؛ اما آن طور که باید، چشمگیر نبودند. با معرفی گوشی میزو پرو 6 پلاس (Meizu Pro 6 Plus) این وضعیت تغییر کرد. این کمپانی در نهایت از پرچمداری رونمایی کرد که به شایستگی در این جایگاه قرار گرفت و می توان به راحتی از آن به عنوان یک پرچمدار واقعی یاد کرد.

شایعات پیرامون میزو پرو 6 پلاس بسیار بود و این کمپانی تا حدودی توانسته بود تا مشخصات گوشی خود را مخفی نگه دارد؛ اما با معرفی رسمی این گوشی، همه چیز آشکار شده و پرچمدار 2016 میزو خودنمایی کرد.

معرفی میزو پرو 6 پلاس:

اسمارت فون میزو پرو 6 پلاس به تراشه هشت هسته ای قدرتمند اگزینوس 8890 مجهز شده است، همین امروز صبح بود که در تکرا، بنچمارک این گوشی منتشر شد و تراشه آن نیز اگزینوس 8890 پیش بینی شده بود.

میزو و سامسونگ از گذشته روابط نزدیکی داشتند و این کمپانی با پرچمدار امسال خود، این همکاری را تمدید کرد. همه می دانیم که تراشه اگزینوس 8890، تراشه واقعا کارآمدی است و پیش از این در هیچ کدام از دستگاه های میزو نبوده است.

این تراشه در کنار پردازنده گرافیکی 12 هسته ای Mali-T880 MP12 قرار گرفته و مطمئن باشید که تمام نیازهای گرافیکی را تامین کرده و بیش از حد نیز داغ نخواهد شد.

 در واقع در این کنفرانس معرفی، کمپانی میزو نشان داد که این تراشه با 30 دقیقه بازی NBA2K16 چیزی در حدود 42.6 درجه سانتیگراد گرم شد؛ درحالی که در شرایط مشابه، پرچمداران مجهز به اسنپدراگون 821 تا 47.7 درجه سانتیگراد گرم می شوند.

میزو پرو 6 پلاس رسما معرفی شد؛ یک پرچمدار واقعی از میزو

صفحه نمایش میزو پرو 6 پلاس:

صفحه نمایش میزو پرو 6 پلاس نیز به لطف نمایشگر سوپر آمو ال ای دی 5.7 اینچی بسیار زیباست. تکنولوژی AOD (نمایشگر همیشه روشن) در آن بکار رفته و اساسا، جزئیات بدون آنکه نیاز باشد تا کار فیزیکی انجام دهید، برایتان به نمایش درمی آید.

نمایشگر میزو پرو 6 پلاس با تکنولوژی لمس سه بعدی نیز همراه شده است، درواقع باید گفت هر چیزی را که لازم بوده، میزو در این صفحه نمایش جا داده است. عملکرد آن در دنیای واقعی نیز باید جالب باشد!

دوربین میزو پرو 6 پلاس:

دوربین قرار گرفته بر روی این گوشی هوشمند نیز دوربین قدرتمندی است. سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMx386 با 6 لنز پلاستیکی، فوکوس لیزری، تثبیت کننده تصویرنوری، لرزشگیر اپتیکال 4 محوره و فلش رینگی از آن یک دوربین تمام عیار ساخته است.

میزو همواره از دکمه هوم قرار گرفته در زیر صفحه نمایش، بهترین بهره را برده است. این دکمه چند منظوره علاوه بر آنکه یک سنسور اثر انگشت است (در تنها 0.15 ثانیه قفل دستگاه را باز می کند)، به عنوان یک مانیتور ضربان قلب نیز کار می کند. با قرار گرفتن انگشت بر روی این دکمه در عرض 5 ثانیه ضربان قلب شما، نشان داده می شود.

میزو پرو 6 پلاس رسما معرفی شد؛ یک پرچمدار واقعی از میزو

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به تراشه های صوتی سفارشی ad45275 op amp، وای فای، بلوتوث، جی پی اس و NFC اشاره کرد.

باتری میزو پرو 6 پلاس:

در داخل بدنه باریک 7.3 میلیمتری، موبایل Meizu Pro 6 Plus یک باتری 3400 میلیآمپر ساعتی را در درون خود جای داده است. به لطف شارژر 8 ولت / 3آمپر (24 وات) این دستگاه می تواند تنها در 30 دقیقه، 60 درصد از شارژ کامل خود را به دست آورد. این زمان واقعا خوبی است.

قیمت میزو پرو 6 پلاس:

قیمت این دستگاه برای نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه اکزینوس 8890 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز، از 435 دلار آغاز می شود. مدل 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی که به تراشه اگزینوس 8890 با سرعت پردازش 2.3 گیگاهرتز مجهز شده، چیزی در حدود 480 دلار خواهد بود.

این دستگاه در سه رنگبندی مختلف طلایی، خاکستری و نقره ای از 8 دسامبر (18 آذر ماه) در دسترس خواهد بود.

میزو پرو 6 پلاس رسما معرفی شد؛ یک پرچمدار واقعی از میزو

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر