;
coinex

آخرین شایعات درباره مشخصات اچ تی سی 11 ؛ موبایلی که با عنوان اچ تی سی اوشن خودنمایی خواهد کرد

آخرین شایعات درباره مشخصات اچ تی سی 11 ؛ موبایلی که با عنوان اچ تی سی اوشن خودنمایی خواهد کرد

شایعات درباره مشخصات اچ تی سی 11 همچنان ادامه دارد. آخرین شایعات حاکی از آن است که کمپانی اچ تی سی مشغول کار بر روی گوشی پرچمدار بعدی خود بوده که به احتمال زیاد اچ تی سی 11 خواهد بود. جزئیات درباره این دستگاه هنوز کمی ناقص است؛ اما گفته می شود که این دستگاه با اسم رمز اچ تی سی اوشن (HTC Ocean) خودنمایی خواهد کرد.

عنوان اچ تی سی اوشن اولین بار در یک تیزر ویدیویی دیده شد و سپس با انتشار پستی توسط اوان بلاس مشهور در ماه اکتبر، تایید شد. پس از آن یکی دیگر از فاش کنندگان خبرهای تکنولوژی با اکانت LlabTooFeR@ اسامی دیگری را از آن عنوان کرد. سه اسم رمز مختلف که به نظر می رسد برای نسخه های متفاوتی از گوشی اچ تی سی 11 باشد. این عناوین عبارتند از اوشن مستر (Ocean Master)، اوشن نوت (Ocean Note) و اوشن اسمارت (Ocean Smart).

تاریخ انتشار و مشخصات اچ تی سی 11:

در حال حاضر نمی توان از واژه تایید شده، درباره مشخصات اچ تی سی 11 استفاده کرد؛ اما به احتمال بسیار یک تراشه از سری 800 اسنپدراگون کوالکام در آن قدرتنمایی خواهد کرد. تراشه ای که به احتمال زیاد می تواند اسنپدراگون 835 باشد.

از دیگر مشخصات اچ تی سی 11 باید به فضای ذخیره سازی آن اشاره کرد. انتظار می رود 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی مدل پایه ای آن را تشکیل دهد. با توجه به این موضوع که سه اسم رمز از این گوشی عنوان شده است، احتمالا باید نسخه های متفاوتی از پیکره بندی حافظه از این دستگاه وجود داشته باشد. این گوشی هوشمند همچنین ممکن است با پشتیبانی از پلتفرم جدید واقعیت افزوده گوگل به نام دیدریم (Daydream) نیز خودنمایی کند.

علاوه بر این گفته می شود که گوشی اچ تی سی اوشن با پورت یو اس بی نوع C و بدون جک هدفون 3.5 میلیمتری دیده خواهد شد. کمپانی اچ تی سی این کار را با گوشی HTC 10 Evo و اچ تی سی بولت (HTC Bolt) که اخیرا معرفی کرده نیز انجام داده است.

از دیگر مشخصات اچ تی سی 11 می توان به سنسور اثر انگشت، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و آخرین نسخه از رابط کاربری اچ تی سی سنس اشاره کرد.

این احتمال وجود دارد که کمپانی HTC از بیش از یک اندازه نمایشگر برای سه مدل مختلف اچ تی سی 11 استفاده کند؛ اما چیزی که بیشتر از همه در شایعات مختلف خودی نشان می دهد، یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) است. چیزی درست شبیه به نمایشگر گوشی گوگل پیکسل XL.

آخرین شایعات درباره مشخصات اچ تی سی 11 ؛ موبایلی که با عنوان اچ تی سی اوشن خودنمایی خواهد کرد

شایعات می گویند که یکی از نسخه های گوشی اچ تی سی اوشن با یک نمایشگر منحنی دیده خواهد شد. درباره نوع نمایشگر اچ تی سی 11 نیز حرف های مختلفی زده می شود. استفاده این کمپانی از نمایشگر ال سی دی یا آمو ال ای دی همچنان در پرده ای از ابهام است؛ اما آخرین ساخته های اچ تی سی با استفاده از نمایشگرهای LCD بوده است.

در بخش دوربین ها نیز روایت های متفاوتی بیان شده است. در یک ویدیو که چندی قبل به بیرون درز کرد، عنوان شد که گوشی اچ تی سی اوشن با یک دوربین دوگانه راه اندازی خواهد شد. هرچند که در ویبو به این نکته اشاره شده بود که گوشی HTC 11 با یک سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی معرفی می شود.

درباره تاریخ راه اندازی این دستگاه نمایشگاه MWC 2017 عنوان شده است؛ اما اگر در آن زمان چنین اتفاقی نیفتد، پس باید تا مارس 2017 صبر کرد، هنوز نمی توان درباره هیچ کدام از این تاریخ‌‌ ها مطمئن بود.

 آسیاب شایعات همچنان در حال گردش است و مسلما در آینده خبرهای بیشتری از پرچمدار بعدی اچ تی سی به گوش خواهد رسید. با تکرا همراه باشید، ما تمامی جزئیات درباره این گوشی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

.

منبع: gizmochina 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر