;
coinex

میزو ام 5 نوت رسما معرفی شد؛ 4 گیگابایت رم و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت!

گوشی میزو ام 5 نوت (Meizu M5 Note) دیروز در طول برگزاری رویدادی در پکن معرفی شد

میزو دیروز از آخرین محصول خود رونمایی کرد. گوشی میزو ام 5 نوت (Meizu M5 Note) دیروز در طول برگزاری رویدادی در پکن معرفی شد. این شرکت همچنان از یک بدنه تمام فلزی در ساخت این دستگاه میان رده جدید استفاده کرده و گزینه های مختلف رنگی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. گوشی میزو ام 5 نوت در چهار رنگ خاکستری، طلایی، نقره ای و آبی در دسترس خواهد بود.

این گوشی با مجهز شدن به یک شیشه ای 2.5D منحنی در پنل جلویی، بسیار عالی به نظر می رسد. بقیه طراحی کمابیش شبیه به گوشی بلو چارم (Blue charm) است؛ بنابراین شما به راحتی می توانید تا خطوط آنتن را در بالا و پایین پنل پشتی این گوشی، مشاهده کنید.

با این حال مهندسان این کمپانی ادعا کرده اند که سیگنال آنتن برای قدرت و ثبات بیشتر، بهبود یافته و گفته می شود که کیفیت سیگنال و قدرت چیزی بیش از دو برابر مدل های نسل قبلی است.

گوشی میزو ام 5 نوت دارای دو اسلات برای سیمکارت است. درواقع اسلات سیمکارت، ترکیبی است. در این صورت شما قادر خواهید بود تا بوسیله یک کارت میکرو اس دی از اسلات دوم، برای گسترش حافظه استفاده کنید.

مشخصات میزو ام 5 نوت:

میزو ام 5 نوت

میزو ام 5 نوت دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی است که از ماکزیمم روشنایی 450 نیت برخوردار است. چنین رزولوشن و اندازه نمایشگری باعث می شود که تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر هر اینچ را شامل شود. صفحه نمایش این گوشی با ویژگی های مختلفی از جمله حالت نور خورشید و حالت چشم همراه شده است.

در درون اسمارت فون میزو ام 5 نوت پردازنده 10 هسته ای Helio P10 به عنوان مغز متفکر آن قرار گرفته و دارای 3/4گیگابایت رم و 16/32/64 گیگابایت حافظه داخلی است. فضای ذخیره سازی از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

گوشی Meizu M5 Note در پنل پشتی به یک سنسور 13 مگاپیکسلی سونی با دهانه دیافراگم f/2.2 و PDAF مجهز شده که می تواند تنها در 0.2 ثانیه فوکوس کند. در جلو نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی با الگوریتم ArcSoft دیده می شود تا بتوانید تصاویری باکیفیت بهتر ثبت کنید.

در این گوشی یک سنسور اثر انگشت نیز وجود دارد و قادر است تا در 0.2 ثانیه قفل دستگاه را باز کند. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه را تامین کرده و از قابلیت شارژ سریع mCharge با 18 وات قدرت نیز پشتیبانی می کند.

مدیریت نرم افزاری این دستگاه بر عهده سیستم عامل جدید Flyme 6 خواهد بود و وعده داده شده که با این سیستم عامل، عملکرد پردازنده 20 درصد بهتر شده و عملکرد آن سریعتر خواهد بود.

گوشی میزو ام 5 نوت با 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی 130 دلار عرضه خواهد شد. نسخه 3 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی با قیمت 146 دلار در دسترس خواهد بود و این در حالیست که مدل 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 218 دلار معامله می شود. این گوشی از 8 دسامبر (فردا، 18 آذرماه) برای فروش در دسترس خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر