;
coinex

اپلیکیشن اندروید فیس بوک به شما اجازه می دهد تا ویدیوهای اچ دی آپلود کنید

اپلیکیشن اندروید فیس بوک

اپلیکیشن اندروید فیس بوک به شما اجازه می دهد تا ویدئو های اچ دی آپلود کنید. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در چند وقت اخیر فیسبوک تلاش فراوانی در بهینه سازی برنامه موبایل خود نموده و قابلیت های فراوانی را به آن اضافه نموده است . تلاش فیس بوک برای تشویق کاربران خود به استفاده از ویدیو است. از پخش مستقیم گرفته تا آپلود ویدیوهای ضبط شده؛ ولی مشکلی که اپلیکیشن اندروید فیس بوک داشت این بود که نسخه اندروید آن نمی توانست ویدیوی اچ دی آپلود کند و این موضوع در انتهای سال 2016 شاید کمی شرم آور باشد.

اما به لطف یک تغییر کوچک در نسخه جدید اپلیکیشن اندروید فیس بوک شما می‌ توانید ویدیوی اچ دی آپلود کنید . این آپدیت تا یکی دو روز آینده آماده می شود.

اپلیکیشن اندروید فیس بوک

علاوه بر پشتیبانی از آپلود ویدیوی HD، فیسبوک چند امکان دیگر مربوط به ویدئو را هم اضافه کرده است مانند امکان ارسال ویدیوی تصویر در تصویر، امکان انتخاب رزولوشن دقیقی که می خواهید فایل ویدیوی خود را آپلود کنید و امکان دانلود برای مشاهده آفلاین. این امکانات خارق العاده نیستند ولی برای آسان تر کردن به اشتراک گذاری ویدیو کافی است.

در انتهای بحث اگر برای علاقمندان به اینترنت و برنامه نویسی وب بخواهیم تخصصی تر به موضوع نگاه کنیم، به نظر می رسد این روزها فیس بوک، در حال کردن پای خود در کفش دیگران است و ما را یاد روزهای آخر درخشش مای اسپیس می اندازد. روزهایی که آنها تلاش می کردند به هر نحوی که شده خود را در بالای جدول پر بازدیدترین ها حفظ کنند.

شاید فیس بوک سرورهایی به مراتب قدرتمند تر از توییتر، اینستاگرام و اسنپ چت داشته باشد؛ ولی وقتی تعداد کاربران این سرورها هر روز در حال کمتر شدن است چه فایده ای دارد؟ فیس بوک قطعا به غول پخش زنده آنلاین تبدیل نخواهد شد، در حالی که میلیونها کیلومتر با یوتیوب و یو استریم که قادر به پخش زنده ویدیو های اجتماعی با چندین کیفیت هستند، فاصله دارد.

در حال حاضر این شرکت مرا یاد روزهای شکست سنگین کمپانی اپل از ترکیب مایکروسافت و اینتل در تولید کامپیوترهای خانگی می اندازد شاید زاکربرگ باید به رشد استیو جابز برسد یا شاید واقعا فیس بوک یک استیو جابز کم دارد. اگر روند برای فیس بوک به همین شکل پیش برود باید شاهد پایین کشیده شدن تابلوی فیس بوک از نمای سیلیکون ولی (مرکز غولهای کامپیوتر جهان) باشیم.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    لطفا سوال منو در مورد فیسبوک جواب بدید

    پاسخ