;
coinex

سیستم سرگرمی خودروی سونی XAV-AX100 از قابلیت های اندروید اتو و کار پلی پشتیبانی می کند

سیستم سرگرمی خودروی سونی XAV-AX100 از قابلیت های اندروید اتو و کار پلی پشتیبانی می کند

سیستم سرگرمی خودروی سونی XAV-AX100 از قابلیت های اندروید اتو (Android Auto) و کار پلی (carPlay) پشتیبانی می کند و تنها 499 دلار قیمت دارد. برای بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

هر دو شرکت بزرگ تکنولوژی یعنی شرکت گوگل و شرکت اپل برای تعامل راننده و سرنشینان خودرو، تمهیداتی را اندیشیده اند. گوگل به ارائه اندروید اتو و شرکت اپل نیز با معرفی کار پلی این کار را انجام داده اند. این دو قابلیت می توانند ویژگی های کاربردی و مفیدی باشند، با این حال مشکلی که در رابطه با هردوی آنها وجود دارد، این است که هماهنگ کردن این قابلیت ها با سیستم داخلی خودرو کمی مشکل به نظر می رسد.

تعداد بسیار زیادی از سازندگان سیستم های داخلی خودروها با این دو شرکت همکاری کرده اند تا در آینده نزدیک این امر تسهیل شود؛ اما اگر شما در حال حاضر دارنده خودروی قدیمی تری هستید و می خواهید از این دو قابلیت هوشمند درون ماشینتان استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که بر روی خودروی خود یک سیستم سرگرمی نصب کنید.

با اینکه هزینه این کار از هزینه خرید یک دستگاه خودروی مجهز و مدرن کم تر است؛ اما با این حال قیمت متوسط دستگاه های این چنینی حدود 800 تا 1500 دلار است که برای عده ای بیش از حد زیاد است.

شرکت سونی برای این مشکل راه حلی را به افرادی که نمی خواهند قیمت بالایی را برای دستگاه های این چنینی بپردازند پیشنهاد کرده است. این شرکت به تازگی سیستم جدیدی را با نام XAV-AX100 به بازار عرضه کرده است.

سیستم سرگرمی خودروی سونی XAV-AX100 هر دو قابلیت کار پلی و اندروید اتو را برای کاربر به همراه می آورد و این در حالیست که قیمت آن از دستگاه های مشابه موجود در بازار، بسیار کم تر است. طبق آنچه که این شرکت منتشر کرده است، قیمت این دستگاه در بازار 499 دلار خواهد بود. البته در این جا باید به این نکته اشاره کرد که سیستم سرگرمی خودروی سونی XAV-AX100 مجهز به صفحه نمایش لمسی مقاومتی است در حالی که صفحه نمایش های لمسی مدل های دیگر از نوع خازنی هستند.

صفحه نمایش های لمسی خازنی به نسبت مدل های مقاومتی عملکرد بهتری را به کاربر ارائه می دهند؛ اما با توجه به تفاوت قیمت بسیار زیاد این مدل جدید با دستگاه های مشابه، می شود از این ضعف کوچک چشم پوشی کرد. البته در این دستگاه علاوه بر صفحه نمایش لمسی، کنترلگر فیزیکی نیز تعبیه شده است که می توانید با استفاده از آن منوهای نمایش داده شده بر روی صفحه دستگاه را کنترل کنید.

سیستم سرگرمی داخل خودروی سونی XAV-AX100

این دستگاه علاوه بر پشتیبانی از قابلیت های اندروید اتو و کار پلی، صفحه نمایش نسبتا بزرگی را در اختیار شما قرار می دهد. این صفحه نمایش 6.4 اینچی به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید از محتوا و گزینه های موجود بر روی XAV-AX100 استفاده کنید. شرکت سونی به این قابلیت ها نیز اکتفا نکرده است و دستگاه خود را مجهز به امپ واقعیت پویا (Dynamic reality amp) با 55 وات قدرت کرده است. این امپ به دستگاه XAV-AX100 اجازه می دهد که تن های صوتی را با کیفیت بسیار بهتری پخش کند، حتی اگر صدای موسیقی بر روی حداکثر تنظیم شده باشد.

شما می توانید در صورت تمایل هم اکنون این دستگاه را با قیمت مناسب 499.99 دلار از وب سایت آمازون به صورت آنلاین خریداری کنید. با اینکه تاریخ دقیق ارسال این دستگاه هنوز مشخص نشده است؛ اما طبق اعلامیه شرکت آمازون این دستگاه تا قبل از کریسمس به دست خریداران خواهد رسید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر