;
coinex

گوشی هواوی میت 9 پورشه دیزاین در تصاویری واقعی رخ نشان داد

گوشی هواوی میت 9 پورشه دیزاین در تصاویری واقعی رخ نشان داد

گوشی هواوی میت 9 پورشه دیزاین (Huawei Mate 9 Porsche Design) یک نسخه محدود از گوشی های هوشمند هواوی است که به تازگی در کنار گوشی های هواوی میت 9 و هواوی میت 9 پرو معرفی شد. هواوی اخیرا اعلام کرده که قصد دارد تا نسخه هواوی میت 9 پورشه دیزاین را همراه با گوشی هواوی Mate 9 Pro قبل از راه اندازی آن در چین به فروش برساند. تاریخ عرضه نیز امروز 15 دسامبر (25 آذر) اعلام شده است.

دیروز تصاویر بسیار زیبایی از گوشی هواوی میت 9 پورشه دیزاین در فضای آنلاین منتشر شد که طراحی زیبای این گوشی را به تصویر کشید. یک گوشی هوشمند براق که می تواند برای هر بیینده ای دلفریب باشد!

هواوی میت 9 پورشه دیزاین برای طرفدارانی تولید شده که در انتظار یک گوشی هوشمند از هواوی با نمایشگر منحنی هستند. این دستگاه با یک صفحه نمایش دو طرف منحنی، چیزی شبیه به گلکسی اس 7 اج سامسونگ است.

گفته می شود که طراحی این گوشی توسط استودیوی طراحی پورشه انجام شده و صفحه نمایش آن نیز از پنل آمولد ساخته شده است. گوشی Mate 9 Porsche Design از طراحی متقارنی برخوردار بوده و در پنل پشتی نیز به صورت منحنی طراحی شده است. لوگوی پورشه نیز در پشت این دستگاه که تنها 3 میلیمتر ضخامت دارد، به زیبایی حک شده است.

این گوشی هوشمند دارای یک اسکنر اثر انگشت بوده که در زیر دکمه هوم آن تعبیه شده است. نمایشگر هواوی میت 9 پورشه دیزاین یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2K است که از یک تراشه قدرتمند کرین 960 قدرت می گیرد.

گوشی هواوی میت 9 پورشه دیزاین

 این اسمارت فون با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بسته بندی شده و بخش ثبت تصاویر در آن، همانی است که در نسخه معمولی آن نیز دیده می شود. یعنی یک دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی با برند لایکا. برخلاف اندازه تقریبا کوچک این دستگاه، میت 9 پورشه یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی را در درون خود جای داده است.

مسلما طراحی زیبا و مشخصات فنی رده بالا باعث خواهد شد تا این گوشی، چندان ارزان قیمت نباشد. هواوی میت 9 پورشه دیزاین برچسب قیمتی 1547 دلاری را با خود حمل خواهد کرد. انتظار می رود که این موبایل از فروش خوبی برخوردار شود و البته به خاطر داشته باشید که در تعداد نسخه های محدودی نیز تولید شده است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر