;
coinex

تاچ جت ویو ؛ وسیله‌ای که می تواند تلویزیون شما را به یک تبلت بسیار بزرگ تبدیل کند!

 تاچ جت ویو ؛ وسیله‌ای که می تواند تلویزیون شما را به یک تبلت بسیار بزرگ تبدیل کند!

تاچ جت ویو (Touchjet Wave) وسیله جدیدی است که می تواند تلویزیون شما را به یک تبلت بسیار بزرگ تبدیل کند! برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

یک وسیله هوشمند جدید هم اکنون برای پیش خرید در وب سایت best buy قرار گرفته است که به نظر وسیله جالبی می رسد. این دستگاه جدید که تاچ جت ویو نام دارد می تواند به راحتی هر تلوزیونی را به تبلتی غول آسا تبدیل کند. گفته شده است که این دستگاه برای کاربران خود، سیستم عامل اندروید را برای استفاده فراهم می آورد.

در صورتی که بخواهید ازتلویزیون خود به عنوان یک تبلت استفاده کنید، لازم است که تاچ جت ویو جدید را بر روی تلویزیون خود قرار دهید. این دستگاه از پروژکتور خود استفاده کرده و می تواند تصویری را بر روی صفحه تلویزون شما به نمایش در آورد که مشابه صفجه نمایش تبلت های اندرویدی است. کاربر پس از تنظیمات اولیه دستگاه می تواند آن را با برنامه ای که بر روی گوشی هوشمند نصب می شود، کنترل کرده و یا اینکه از خود صفحه نمایش تلویزیون برای اینکار بهره ببرد؛ چرا که این دستگاه صفحه نمایش معمولی تلویزیون را به صفحه نمایش لمسی تبدیل می کند.

شرکت سازنده این دستگاه مدعی است که دستگاه Touchjet Wave با هر تلویزیون صفحه تخت و یا مانیتوری قابل استفاده است. برای استفاده از این دستگاه، لازم است که ابعاد صفحه نمایش بیشتر از 65 اینچ باشد و رزولوشن تلویزیون نیز از 4k بیشتر باشد.

شرکت سازنده دستگاه تاچ جت ویو سعی کرده است که با قیمت کمتری به نسبت دستگاه های مشابه مانند surfacehub شرکت مایکروسافت که 9 هزار دلار قیمت دارد، محصول خود را به فروش برساند تا بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند. این شرکت همچنین کاربران  بازار سرگرمی خانگی را هدف گرفته است چراکه با استفاده از این دستگاه می توان بسیاری از بازی های اندروید موجود را در محیط بزرگ تری به اجرا در آورد.

البته از آن جایی که هیچ ارزانی بی علت نیست ، این دستگاه تنها 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و ظاهرا از کارت های حافظه موجود در بازار نیز پشتیبانی نمی کند و رم 2 گیگابایتی آن می تواند تنها نسخه اندروید کیت کت 4.4 را برای کاربران فراهم کند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر