;
coinex

فیس‌بوک به دنبال قابلیت منحصر به فرد محتوای ویدیویی

 قابلیت منحصر به فرد محتوای ویدئویی

فیس بوک به دنبال قابلیت منحصر به فرد محتوای ویدیویی است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

تغییر جالب در سیاست کاری را می ‌توان در غول شبکه ‌های اجتماعی یعنی فیس بوک مشاهده کرد، این کمپانی در مسیری قدم بر می‌ دارد که او را از تنها یک رسانه بودن دور می ‌سازد، هم اکنون قصد دارد تا هزینه‌ای برای محتوای ویدیوی منحصر به فرد برای ایجاد یک نوع تنش و تحریک در میان کاربرانش برای این نوع مصرف ایجاد کند.

تلاش ‌های کمپانی توسط ریکی ون وین، یکی از موسسان وب‌سایت College Humor که در اوایل سال جاری به عنوان مدیر بخش “استراتژی‌ های خلاق جهانی” به فیس بوک پیوست رهبری می ‌شود. مذاکراتی با چند استودیو نامعلوم تلویزیونی و تولید کنندگان محتوا برای معرفی فرمت‌ های مختلف با اسکریپت و بدون اسکریپت مثل برنامه‌ های تلویزیونی، ورزشی و بازی برای قسمت ویدیوی فیس بوک برگزار شده است.

یک نقل قول از صحبت‌های ون وین با Recode :

 “در اوایل سال، ما کار بر روی تب ویدیو، یک مکان اختصاصی در فیس بوک برای ویدیوها را آغاز کردیم؛ بنابراین ما در حال بررسی بودجه برخی از محتویات ویدیویی اصلی و مجوز دار که شامل اسکریپ، بدون اسکریپت و محتوای ورزشی می‌ شود، هستیم که مزیت تعامل اجتماعی را را در فیس بوک منحصر به فرد می ‌کند. هدف ما این است که به مردم نشان بدهیم چه چیزهایی روی پلتفرم امکان پذیر است و به کار با شرکای ویدیویی در سراسر جهان ادامه بدهیم.”

تلاش‌ ها می ‌تواند به عنوان ادامه جریان به روزرسانی ویدیو زنده که در آوریل گذشته منتشر شد و به مردم این قابلیت را می ‌داد تا به صورت زنده در فیس بوک حضور داشته باشند، دیده شود. سپس، کمپانی تعداد زیادی از سلبریتی ها و نهادهای رسانه‌ای را برای آپلود ویدیو زنده به عنوان بخشی از یک برنامه موقت برای آزمایش تحریک با ویدیو زنده حمایت کرد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر