;
coinex

زمان برگزاری کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه CES 2017 مشخص شد

زمان برگزاری کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه CES 2017 مشخص شد. نمایشگاه CES 2017 به زودی اجرا خواهد شد اما شرکت سونی زمان برگزاری کنفرانس خود در CES 2017 را به صورت رسمی اعلام کرده است.

نمایشگاه‌های زیادی به صورت سالیانه در حوزه تکنولوژی برگزار می‌شوند اما یکی از بزرگترین و مهمترین این رویدادها، CES نام دارد. امروز اطلاعاتی رسمی توسط شرکت سونی مبنی بر زمان برگزاری کنفرانس این شرکت در نمایشگاه CES 2017 منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به بیانیه سونی داشته باشیم.

شرکت ژاپنی سونی یکی از غول‌های بزرگ تکنولوژی است که هر سال در نمایشگاه CES حضور دارد و از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کند، اما همانطور که می‌دانید بخش موبایل سونی عادت دارد معرفی گوشی‌های بالارده و پرچمدار را به کنگره جهانی موبایل یا MWC (که به زودی برگزار خواهد شد)، موکول کند و از معرفی آنها در نمایشگاه CES خودداری کند. طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده است نشان می‎دهد، سونی  قصد دارد این‌بار در نمایشگاه CES 2017 از دو موبایل میان‌رده با شماره ساخت‌های 3121 G و 3112 G رونمایی کند. این گوشی‌های هوشمند از سری اکسپریا خواهند بود و طبق شایعات به پردازنده اسنپدراگون 820 و سیستم عامل اندروید 7 نوقا مجهز شده‌اند.

نمایشگاه CES 2017 به زودی اجرا خواهد شد اما شرکت سونی زمان برگزاری کنفرانس خود در CES 2017 را به صورت رسمی اعلام کرده است.
زمان برگزاری کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه CES 2017

زمان برگزاری کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه CES 2017 امروز از جانب این کمپانی اعلام شد؛ خبری که بسیار عجیب است. شرکت سونی قصد دارد یک روز زودتر از شروع نمایشگاه یعنی در 4 ژانویه سال 2017 میلادی مصادف با 14 دی ماه در ساعت 5 بعد از ظهر به وقت لاس وگاس کنفرانس خود را برگزار کند. دوست داران این شرکت می‌توانند به جایگاه این شرکت با شماره 17300 سر بزنند و در این کنفرانس مطبوعاتی در کنار خبرنگاران حضور داشته باشند. همچنین عاشقان سونی و تکنولوژی می‌توانند به صورت پخش اینترنتی در این روز، به صورت آنلاین این کنفرانس را مشاهده کنند. برای مشاهده و ورود به پخش اینترنتی اینجا کلیک کنید.

انتظار می‌رود غول ژاپنی دنیای تکنولوژی با محصولات فراوان و خبرهایی خوش به خصوص در بخش گیم و لوازم جانبی در نمایشگاه CES 2017 حضور پیدا کند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر