;
coinex

هم اکنون بهترین فرصت برای استفاده از لانچر نوا است!

لانچر نوا

هم اکنون بهترین فرصت برای استفاده از لانچر نوا است! برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

یکی از قابلیت های بزرگ اندروید توانایی آن برای شخصی سازی لانچرهای خودساخته یا قرار دادن چیزهای موردعلاقه دیگر در صفحه اصلی است. نصب کردن یک لانچر جدید می تواند برای کاربر آن دستگاه تجربه تازه ای بوجود بیاورد و از آن جا که این لانچرها به تعداد زیاد در پلی استور موجودند، بدیهی است که هر نیاز و درخواستی از سوی مشتریان، پوشش داده شده. لانچر نوا، که در بین لانچرهای هم دوره خودش بهترین است و معمولا مدل کاملا منظم شده پرایم آن برای شما 4.99 دلار خرج بر می دارد، اکنون به قیمت فقط 99 سنت قابل دسترسی است. (یا 0.50 پوند در انگلیس).

اخیرا طبق یک به روزرسانی که برنامه های زیادی برای اندروید 7.1 و ویژگی هایی برای پیکسل اسکیوی گوگل با خودش آورده بود، لانچر پرایم نوا، یک لانچر با خصوصیات بسیار بالاست که به نظر می رسد تمام سطوح را پوشش می دهد. این خصوصیت که با هر آپدیت اندروید، این لانچر نیز آپدیت می شود به این معنی است که شما دیگر لازم نیست برای هر آپدیت رسمی مدت ها صبر کنید، که معمولا بعد از انتشار هم مدت زیادی طول می کشید تا به گوشی های همراه برسد (اگر برسد).

تیم لانچر نوا اعلام کرده است که یک خبر خاص در راه دارد، پس حتی امکان دارد که آنها درصدد انتشار یک ورژن کاملا جدید باشند. مادامی که قیمت این لانچر، چندین بار، تا یک دلار پایین آمده است، الان می تواند بهترین فرصت برای استفاده کامل از یکی از  پیشگام ترین لانچرهای شخص ثالث در بازی ها باشد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر