;
coinex

آمازون اکو تا سال دیگر به فروش نخواهد رسید.

آمازون اکو

آمازون اکو تا سال دیگر به فروش نخواهد رسید.برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

طبق اخبار به دست آمده از آمازون اکو، این محصول تا 21 ژانویه موجود نخواهد بود. البته خبرهای خوبی هم شنیده شده؛ اینکه آمازون حراج 22 درصدی خود را در سفارشات پیش خرید نیز اعمال می کند؛ اما اگر همین الان به یک دستگاه آمازون اکو نیاز دارید، بهتر است که شانس خود را با Best Buy ،Staples ،Sears و یا سایر سایت های معتبر دیگر امتحان کنید. کتاب فروشی های آمازون در پورتلند، سن دیگو، کالیفرنیا و سیاتل واشینگتن هم گزارش چند مورد موجودی را داده اند.

آمازون دات، که به مانند یک گوی هاکی است، درتاریخ 27 دسامبر با قیمت 39،99 دلار به بازار خرید باز می گردد. اسپیکر تپ هم با قیمت 89.99 دلار هنوز برای خریدهای دقیقه نودی کریسمس موجود است. تحلیلگران پیش بینی می کردند دستگاه گوگل هوم که از نظر عملکرد شبیه به آمازون اکو است، بهتر از رقیب خود عمل کند.

با این حال دستگاه های گوگل هوم همچنان برای فروش موجودند در حالی که رقیب این محصول یعنی آمازون اکو تا قبل از پایان سال به طور کامل به فروش رفت. گوگل هوم از دستیار صوتی گوگل بهره می برد که به این دستگاه اجازه می دهد که با کاربر مکالمه صوتی داشته باشد و به وسیله صحبت کردن دستورهای خود را دریافت نماید. سفارشاتی که امروز از گوگل هوم ثبت می شوند، در تاریخ 28 دسامبر به صاحبان خود تحویل داده می شوند.

جدا از رقابت میان برندهای مختلف در بازار ، امسالاین دستگاه آمازون موفقیت بزرگی را برای شرکت تولیدکننده خود به ارمغان آورد . الکسا موسیقی پخش می‌کند، نتایج بازی های ورزشی را گزارش می دهد و اخبار و گزارش هواشناسی را اعلام می کند. همچنین می تواند دستگاه های مرتبط را کنترل و گزارش ترافیک را هم به شما بدهد و کتاب های صوتی هم برایتان بخواند. تقریبا تنها کاری که نمی‌تواند انجام دهد، تکثیر خودش است که به همین دلیل شما باید تا 21 ژانویه برای سفارش دوباره آن صبر کنید.

آمازون اکو

.

منبع:PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر