;
coinex

بررسی اپل واچ سری 1 در طراحی و وضوح نمایشگر

اپل واچ سری 1
در این مقاله اپل واچ سری 1 را بررسی خواهیم کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

‎اپل در نشست بزرگی که در ماه سپتامبر گذشته برگزار کرد، تعدادی از محصولات خود را به نمایش گذاشت و  آنها را به علاقه مندان دنیای تکنولوژی معرفی کرد. گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مهم ترین محصولات در کل نشست بودند؛ اما خب محصولاتی چون ایرپاد ها و اپل واچ های سری 2 نیز به همراه آنها معرفی شدند. در حالی که که این محصولات برجسته ترین محصولات این رویداد به شمار می رفتند، محصول دیگری نیز معرفی شد. زمانی که اپل آن را برروی صحنه معرفی کرد، اگر چه به مقدار کافی باعث هیاهو و جلب توجه نشد؛ اما با این وجود به عنوان محصول جدید اپل شناخته شد.

این محصول در حالی که با نام اپل واچ سری 1 شاخته می شود، رسما به عنوان جایگزین جای خالی اپل واچ اصلی نیز به شمار می رود و برای دونکته کلیدی عملکرد و قیمت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اپل واچ سری 1 همانند سری 2 از یک پردازنده دو هسته ای برخوردار است، در حالی که فاقد طراحی داخلی جی پی اس و مقاومت در برابر آب است؛ اما با قیمت مقرون به صرفه تری روانه بازار می شود.

قبلا جزئیات اپل واچ سری 2 را بررسی شده و مشاهده کردیم که چقدر این دو ابزار شبیه به هم هستند، حال در تلاشیم تا جایی که امکان دارد تمرکز خود را بر روی ویژگی های مفید و کوتاهی بگذاریم که در آن اپل واچ سری 1 در مقایسه با سری 2 منحصر به فرد باشد؛ بنابراین بیایید آن نقاط را بررسی کنیم.

اپل واچ سری 1

آن چه که با خرید این دستگاه می توانید درون جعبه مشاهده کنید:

  • اپل واچ سری 1 (در این مورد، نوع 38 میلی متری آلومینیوم خاکستری با بند مشکی اسپورت)
  • اندازه های کوچک/متوسط و متوسط/بزرگ
  • شارژر مغناطیسی
  • آداپتور AC
  • ایمنی و اطلاعات گارانتی
  • چگونگی watchOS و باند ورزشی

طراحی اپل واچ سری 1:

اپل واچ سری 1

در ابتدا، تفاوت میان اپل واچ سری 1 و اپل واچ سری 2 در طراحی آنها می تواند به وضوح مشاهده شود. با وجود این که هر دو نسخه از نظر زیبایی شناسی یکسان به نظر می رسند؛ اما اپل واچ سری 2 با مقاومتش در برابر آب در عمق 50 متری نسبت به سری 1 کمی برتری دارد.

این بدین معناست که سری 2 برای زمان شنا و دوش گرفتن کارایی بهتری نسبت به اپل واچ سری 1 دارد؛ اما سری 1 نیز با قابلیت IPX7 از مقاومت در برابر آب برخوردار است. اگرچه اپل توصیه نمی کند که اپل واچ سری 1 را به طور کامل در آب فرو ببرید؛ اما قطعا شما می توانید در زمان هایی مثل شستن ظرف ها و یا زیر باران شدید بدون هیچ مشکلی آن را در دستان خود نگه دارید.

علاوه بر فقدان واقعی ضد آب بودن، سری 1 در مجموع نسبت به سری 2 محدودیت بیشتری برای در دسترس بودن برای خرید دارد. همانطور که می دانید، سری 1 اپل واچ ها تنها با پوشش آلومینیومی و بند اسپورت در دسترس هستند. اگر شما قصد خرید اپل واچ با پوشش ضد زنگ و یا انواع مختلف بند را دارید، بایستی سری 2 را انتخاب کنید. البته که هیچ چیز نمی تواند شما را از خرید یک نوع متفاوت از بند اپل واچ به صورت جداگانه و استفاده از آن با اپل واچ سری 1 منع کند.

نمایشگر اپل واچ سری 1:

اپل واچ سری 1

هر دوی اپل واچ های سری 1 و سری 2 دارای ویژگی وضوح صفحه نمایش مشابه هستند؛ اما در یک نقطه می توان گفت که مزیت سری 2 نسبت به سری 1 روشنایی صفحه نمایش آن است. می توان گفت که صفحه نمایش اپل واچ سری 2 تقریبا دو برابر روشن تر از سری 1 است (450 نیت در مقابل 1000 نیت). مسلما شما در موقعیتی قرار خواهید گرفت که در آن آرزو می کنید که کاش صفحه نمایش سری 1 شما کمی روشن تر بود.

اگر فکر می کنید که صفحه نمایش اپل واچ اصلی بیش از اندازه کم نور است، می توانید تنها با پرداخت 100 دلار بیشتر سری 2 آن را خریداری کنید؛ اما برای بیشتر مردم، این سرویس صفحه نمایش کاملا مناسب خواهد بود.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر